Gezocht: LEGE DX-200

Status
Please reply by conversation.
Origineel geplaatst door GeeEs
Hoe kom je erbij dat je je post niet kan wijzigen ??

(kijk eens rechtsonder je post!)
Doe dan... wijzig je post maar, kan niet in marktplaats.
Algemeen bekend probleem. Maar goed nu weer ontopic.
Als er nog iemand is die zo'n kaart zoekt dan kunnen we de kosten van aanschaf delen...
Ik de box en jij de kaart. :)

Daar mijn queeste naar een lege DX-200 ondertussen is voltooid, vervalt voor mij de noodzakelijkheid van een verdere voortgang van deze thread.
Met andere woorden: Ik ben voorzien (met dank aan forumlid Hover) en deze thread mag op slot.
:slotje:

groet

Tom

Origineel geplaatst door Tom 32
Met andere woorden: Ik ben voorzien (met dank aan forumlid Hover)

Voor mn neus weggekaapt =(
Ik zoek er nog steeds een...

Voor mn neus weggekaapt
Zegt dat in dit geval niet meer over de lengte c.q. grootte van jouw reukorgaan? ;)

groet

Tom

Zegt dat in dit geval niet meer over de lengte c.q. grootte van jouw reukorgaan? ;)

groet

Tom

Neej het was dichterbij ;)
Het scheelde zeer weinig... jij was de 1e ik de 2e =(
Maar mn maq16 is onderweg dus ik ben voorlopig ook tevreden.
Als iemand een lege dx200 heeft voor 50 euro dan houd ik mij trouwens van harte aanbevolen :)
Is nog altijd goedkoper dan een electribe en daar heb je kwa geluid ook geen moer aan...

:slotje: ?

Origineel geplaatst door Neon Vomit
Voor mn neus weggekaapt =(
Ik zoek er nog steeds een...

Je weet dat een dx200 een groovebox is? :eureka: :engel:

Origineel geplaatst door Neon Vomit
Het geluid dat er uit een groovebox komt is echt niet om aan te horen.

(...)

Hoe dan ook... trap niet in de groovebox/electribe marketing want het is en blijft gewoon troep.

Origineel geplaatst door mc_kwok
Je weet dat een dx200 een groovebox is? :eureka: :engel:

Niet zonder kaart er in...
Dan is ie alleen nog maar als controller en step sequencer te gebruiken...

He maar euh 50 euro vind ik geen probleem voor geen enkele groovebox.
Ook niet voor een mc303! :D

Niet zonder kaart er in...Dan is ie alleen nog maar als controller en step sequencer te gebruiken...

Dat is niet helemaal waar.
De rhythm tracks met drum- en basgeluiden zit er natuurlijk ook nog in.

Overigens heb ik mijn DX-200 vandaag ontvangen en is hij ondertussen ook niet leeg meer. :)

groet

Tom

Dat is niet helemaal waar.
De rhythm tracks met drum- en basgeluiden zit er natuurlijk ook nog in.
Heh ja.. maar die heb ik ook op mn onboard audiokaart van Via...

Had je dan ergens anders een kaart gescoord? Voor hoeveel?
Zal zo'n andere (vocoder of acoustic modeling) kaart voor de motif ook werken?

Had je dan ergens anders een kaart gescoord?

Ik kocht ooit een PLG150-DX voor in m'n CS6x.
Dat was nog voor de DX-200 uitkwam.
Toen deze uiteindelijk uitkwam baalde ik enigszins, omdat ik de realtime editing van de DX-200 wel erg charmant vond.
Het anders plg slot is gevuld met een PLG150-AN, de welbekende 5 stemmige VA kaart van Yamaha.
Over het AN bord ben ik erg tevreden op de polyfonie na.
Met de aankoop van deze lege DX-200 sla ik dus twee vliegen in één klap......
Ik heb én de realtime controle over mn DX bord (+stepsequencer etc.) én ik heb weer een plek in m'n CS6x voor een ander AN bord, zodat ik die in de toekomst 10stemmig heb.

Of er andere kaarten in kunnen zou ik niet weten, maar een plg150-an zal het wel doen denk ik.

groet

Tom

Ik heb nog even een vraag of eigenlijk meer een verzoek aan DX200 bezitters of een ieder die in het bezit is van de bij de DX200 geleverde CD-rom
Wie o wie kan mij helpen aan twee bestanden van deze CD-rom?
Het gaat om de preset voices van de PLG150-DX.
De bestandsnamen zijn: "PlgDxP1.dx2" en "PlgDxP2.dx2".

Ik hoop dat iemand mij aan deze bestanden kan helpen.

groet

Tom

Nou dan mag je in de toekomst een manier gaan zien te bedenken waardoor je zeker weet dat de verkoper je een compleet kastje verkoopt. (als je er niet langsgaat uiteraard). Straks wordt je nog eens opgelicht.

Het niet bijvoegen van de CD-rom was een van tevoren vastgelegd deel van de deal, m.a.w er is hier niemand opgelicht.:(

groet

Tom

Ik denk eerder dat Sander bedoelt dat er straks mensen zijn die het in hun hoofd kunnen halen en DX200 of AN200 zonder PLG kaart erin te verkopen?!

Ik had hier trouwens nog nooit van gehoord dat je al die kaarten kunt swappen. Is dat met alle yamaha gear uit deze tijd zo?

Ik zou niet durven beweren dat je alle plg kaarten straffeloos in een AN200 dan wel DX200 kunt proppen, maar op wat kleine details na zijn de DX200 en AN200 identiek, dus ik verwacht geen al te ernstige problemena als je de kaarten uit deze bakjes verwisseld. De toewijzing van de controllers verschilt wel enigszins, dus volledige controle heb je slechts met het juiste kaartje op de juiste plaats.

groet

Tom

Wie o wie kan mij helpen aan twee bestanden van deze CD-rom?
De bestandsnamen zijn: "PlgDxP1.dx2" en "PlgDxP2.dx2".

Dit verzoek staat nog steeds :)

groet

Tom

Status
Please reply by conversation.
Back