Gezocht: LEGE DX-200

Status
Please reply by conversation.
Origineel geplaatst door Tom 32
Ik zou niet durven beweren dat je alle plg kaarten straffeloos in een AN200 dan wel DX200 kunt proppen, maar op wat kleine details na zijn de DX200 en AN200 identiek, dus ik verwacht geen al te ernstige problemena als je de kaarten uit deze bakjes verwisseld. De toewijzing van de controllers verschilt wel enigszins, dus volledige controle heb je slechts met het juiste kaartje op de juiste plaats.

groet

Tom

Ik heb mij door yamaha support laten vertellen dat dit niet kan.
De dx200 kan niet de kaart van een an200 aan of andersom.
Ook geen andere kaarten uit deze serie...
Hellaas ik zou zo'n bakkie wel met acoustic modeling willen hebben op zich...

Da's idd jammer.
Hoewel ik daar weleens het harde bewijs van zwil zien. Niet dat ik aan jouw woorden twijfel, maar Yamaha support maakte mij ooit wij dat je uit de DX200 en AN200 niet zomaar de bordjes kon slopen en als plg voor je synth kon gebruiken. :D
Geen grap...echt gezegd.

groet

Tom

Wie o wie kan mij helpen aan twee bestanden van deze CD-rom?
De bestandsnamen zijn: "PlgDxP1.dx2" en "PlgDxP2.dx2".

Origineel geplaatst door Tom 32
Da's idd jammer.
Hoewel ik daar weleens het harde bewijs van zwil zien. Niet dat ik aan jouw woorden twijfel, maar Yamaha support maakte mij ooit wij dat je uit de DX200 en AN200 niet zomaar de bordjes kon slopen en als plg voor je synth kon gebruiken. :D
Geen grap...echt gezegd.

groet

Tom

Ja idd nu je het zegt...
Er staat idd ook in die mail dat je ze niet kunt vervangen...
Dat is hetzelfde als er uit halen.
Grrrrr. nou weet ik het ook niet meer :confused:

Ja, had ik eerder deze week aan moeten denken :D
Ik denk niet dat ik er voorlopig aan toe kom, maar bij de volgende grote studioschoonmaak sluit ik niet uit dat ik het eens probeer.

groet

Tom

Ik heb het geprobeerd:

een PLG150-DX in een AN200 plaatsen, een PLG150-AN in een DX200. Dat werk dus NIET. (Andere PLG-kaarten ook niet maar dat heb ik zelf niet kunnen vaststellen.)

BTW: In een Yamaha mu100r zitten 2 PLG kaarten in: een PLG150-VL en een PLG100-VH :eureka:

Status
Please reply by conversation.
Back