MicroKontrol onder de tafel ?

vinnieq

Lidl
NOG meer zooi in huis gehaald ! Een Korg MicroKontrol ! Waar laat ik DIE nu weer ? Enige plek in de Spaghetti Studio waar nog plek is? Onder de tafel ! Zijn die dingen voor computertoetsenborden groot en sterk genoeg om de MK onder het tafelblad te schuiven en mijn ongetrainde aanslagen te verdragen ? Er zit tenminste geen aftertouch op de MK, dat scheelt weer duwkracht. Iemand ervaring, tips, adressen ?

De MicroKontrol meet 521 mm breed 231 mm diep en 67 mm hoog en dat alles bij 2.5 kg gewicht.

O ja, de ZOEKfunctie hier geeft om de een of andere reden nogal veel hits met 'toetsenbord' :D

De vraag is natuurlijk of de microkontrol sterk genoeg is om de val te overleven. Ik zou zeggen gebruik veel schroeven en vertel ons hoe het afliep. Typ jij ongeveer zo hard als dat je microkontrol speelt?

Als je een beetje handig bent kun je gewoon zelf met een paar planken en 2 stukken rails de hele boel op maat maken! Heb ik ook gedaan voor mijn Novation RMT25 en dat werkt prima!

Nah, meestal zal mijne schoot nog tussen de toetsenbordschuiflade en het tapijt zitten. En als ik weers es afwezig ben, bezig met een nieuwe spaghetticreatie dan is de val nog maar 80 cm. Dat moet wel een paar keer kunnen.

En mijn slagkracht is evenredig met mijn enthousiasme/extase/frustratie. Het tafelblad is zo'n hol ding van Ikea bedenk ik me nu, wellicht niet zo'n handig vertrekpunt voor dit soort acties.

Ik weet niet hoe jouw studio eruit ziet, maar misschien is 't een idee om een tafel bovenop een tafel te maken. Dan zit je in ieder geval niet in de weg met je knieƫn. En het levert je een hoop ruimte op.

Overzicht01.jpg

Kost geen drol om te maken, voor een paar tientjes ben je klaar.

Ik heb reeds vanaf de buik gezien een computertoetsenbordje, Nord Modular Keys, verhoginkje met Electribes en daar weer achter/boven twee TFT's. Ik vind het al lastig om zo de toetsen van de Nord te beroeren en dan flikkert de boel nog zowat van de tafel.

Overigens: ook lekkere spaghetti onder jouw tafels !

Mijn oplossing...met een MicroKorg weliswaar.

Attachments

• naamloos-3.jpg
    naamloos-3.jpg
    384,3 KB · Bekeken: 89
Back