Gripz
Nieuwkomer
Hallo iedereen,
Mijn naam is Steyn ik woon in Antwerpen En houd me wat bezig met vanalles zolang er maar wat getweaked kan worden.
K'ben zwaar verslaafd aan fruityloops dat ik op moment sync met men mc-303 voor beats en
er is een rm1x op komst. K'ben ook bezig met een set die ik samen met 2 maten ga doen met toch wel wat gear en wat decks.
K'ben op dit forum gekomen op zoek naar een rm1x (
die ik trouwes koop van een forum lid) en heb sindsdien al veel gelezen en ik heb een hoop bijgeleerd
. Ben wel gefacineerd door het hele D.I.Y.gebeuren. En ga dit in de toekomst zeker uitprobeeren.
Lijkt me echt heel leuk om je eige bakjes in een te steken net zoals ja ze zelf wil.
Mijn naam is Steyn ik woon in Antwerpen En houd me wat bezig met vanalles zolang er maar wat getweaked kan worden.
K'ben zwaar verslaafd aan fruityloops dat ik op moment sync met men mc-303 voor beats en
er is een rm1x op komst. K'ben ook bezig met een set die ik samen met 2 maten ga doen met toch wel wat gear en wat decks.K'ben op dit forum gekomen op zoek naar een rm1x (
die ik trouwes koop van een forum lid) en heb sindsdien al veel gelezen en ik heb een hoop bijgeleerd
Lijkt me echt heel leuk om je eige bakjes in een te steken net zoals ja ze zelf wil.

welkom