Piano sample-cd voor Akai S5/6000

Status
Please reply by conversation.
ai , sorry maar daar kan ik je niet aan helpen .
ik vind ze in het algemeen allemaal een beetje tegenvallen eigenlijk , meestal mis ik de aanslag van de vingers op de toetsen , het getik als het ware . en als ze dat meegesampled hebben gaat het weer vervelen , elke keer het zelfde aanslag geluid .
maar wellicht spreekt iemand hier op het forum mij tegen ?
misschien zou je één van de piano softsynths kunnen samplen ?! , volgens mij zijn er weer (een tijdje) een paar uit.
succes iig.

Re: Piano sample-cd voor Akai S5/6000

Origineel geplaatst door etaoin
Ik zoek een (redelijk) goeie piano voor mijn Akai S6000. Omdat ik geen idee heb wat er de afgelopen jaren allemaal te koop is geweest sta ik open voor alle suggesties.

gewoon zelf maken! een hardware of software piano ff multisamplen en je bent vertrokken!
Heb je Chainer? Heb je Aksys? ..... je bent vertrokken

uhmff... je kan blijkbaar je posts hier niet wijzigen..
Anders stuur ik er een paar kleinere door via mail ofzo.. Roep maar! :)

Re: Re: Piano sample-cd voor Akai S5/6000

Re: Re: Piano sample-cd voor Akai S5/6000

gewoon zelf maken!

Tja, dat wil ik nou net niet :D Ik heb de Studio Grand van E-MU (bijna 500MB) die ik prima zou kunnen overzetten, maar met om nou voor elke toets vier velocity-layers te gaan lopen tweaken heb ik niet zoveel zin in...
Oftewel: ik betaal graag voor een goeie, juist om mezelf al dat werk te besparen.

eeeeeeeh...

eeeeeeeh...

Ik heb eventueel 'The Ultimate Piano collection' voor jou, voor alle Akai samplers (als 't geheugen van de sampler het aankan). Ik gebruikte 'm zelf ooit op de Akai CD 3000 XL met 32 Mb RAM en die kon niet alle piano's laden. Origineel, uiteraard. Met originele CD doos, hoesje met alle info, etc... Omdat ik nu uitsluitend op de computer werk met o.a. The Grand en andere piano samplers, heb ik er geen probleem mee om "The Ultimate Piano collection" te verkopen... Ik heb ook nog 'The Ultimate String collection" (gebruik ik af en toe zelf nog), Killer Brass, en een paar andere CD's. Als je wilt, verkoop ik de CD's met een Akai CD 3000 XL sampler (uitmuntende staat) in 1 pakket...

Re: eeeeeeeh...

Re: eeeeeeeh...

Ik heb eventueel 'The Ultimate Piano collection' voor jou

Is dat die van East-West? Want daar zitten volgens mij maar twee wat grotere bij (2 x 32MB) die sowieso nog niet in S6000-formaat zijn. Zou nog een optie zijn om die dan naast elkaar te laden in een multi, maar dat blijft behelpen natuurlijk. Ik hou je aanbod in gedachten, maar zoek voorlopig nog even door naar eentje die echt voor de S5/6000 gemaakt is.

En nee, sorry, een S3000 heb ik niet zoveel aan.

Origineel geplaatst door etaoin
Volgens mij heb ik die op het SSF al gekregen, toch? Reason Refills en Sampletank dacht ik.
yep
maar ondertussen heb ik al weer meer

Status
Please reply by conversation.
Back