Gezocht Joemeek C2

Status
Please reply by conversation.

gekko

Stamgast
Hoi,

Ik ben op zoek naar een Joe Meek C2 of MC2. Heb je er eentje over of ben je hem zat, laat het met weten!

Groeten,
Gekko

Je wil toch niet gezien worden met zo'n klein groen ding in je studio !?! Hup, verkopen dat ding !!!

Gekko

Was ook eens opzoek naar een joemeek, toen Really nice Compressor...
Uiteindelijk ben ik op een Nieuwe Lem CLX 2-2 uitgekomen...een hele verbetering nadat
Ik een Alesis 3630 had gebruikt...

Ik verkoop de lem nu aangezien ik het heel anders wil gaan doen....verkoop hem voor weinig dus
misschien dat je deze compressor eens wilt proberen?

De VC6Q is meer een mic-preamp. Ik weet natuulijk niet waarom je uiteindelijk bij Lem compressor bent gekomen, ik ken die compressor ook niet. Een RNC is ook een heel goede compressor.

Maar, ik ben op zoek naar een Joe Meek C2 vanwege de klank. Dus, ik snap best dat niemand hem wil verkopen, maar iedereen moet toch een keer een foutje maken en dus per ongeluk zijn C2 verkopen !!!

tach-tally heeft ze te koop voor 299,- weet niet of dit scherp geprijst is.. meestal
krijg je er nog wel wat af toch

Nieuwe MC2's kosten rond de 190 euro (Feedback, Thomann). Dus 299 is zeker niet scherp. En ik heb op dit forum gezien dat er C2's verkocht zijn voor 75 euro, maar dat is mischien wel heel scherp.

Status
Please reply by conversation.
Back