net mijn Mackies HR-824 binnen, hoekje beschadigd, retourneren?..

Jelmer

Nieuwkomer
Goeden dag,

Ik heb net mijn langverwachte mackies binnen, alleen is een hoekje beschadigd tijdens het transport hoogstwaarschijnlijk =(
De onderhoek linksachter is een stukje ingedeukt (zie bijgevoegde foto).

Zal ik deze retourneren en wordt dat geregeld (gekocht bij feedback rotterdam)?
Kan ik een maand mono muziek gaan maken of is er geen waardevermindering bij deze beschadiging?..

cheers,

Jelmer

Attachments

• p1002158-2.jpg
    p1002158-2.jpg
    4,4 KB · Bekeken: 131
Retourneren. Feedback zegt dit op hun website:
"Controleer altijd de levering op eventuele beschadiging (in geval van beschadiging de levering weigeren)."
Lees het online bestelformulier maar: http://www.feedback.nl/pages/bestel.php (in het midden)

Nu is het moeilijk om te weten dat die beschadiging er zit (ik hoop dat er een doos o.i.d. omheen zit), maar toch: terug ermee.

Ik gok dat ze met beschadiging minder waard zijn dan zonder. Het oog wil ook wat (zijn dergelijke opmerkingen zonder risico in deze omgeving???);)

Succes ermee!

P.S. Wel natuurlijk zeggen dat zij het op moeten halen. Eens zien hoe servicegericht ze zijn...

Origineel geplaatst door Sjoerd CD

P.S. Wel natuurlijk zeggen dat zij het op moeten halen. Eens zien hoe servicegericht ze zijn...

Yeppah!! Doe de test!! op zen minst..

In alle geval veel suc6 ook

retourneren lijkt mij ook ja.

je koopt iets met de verwachting dat het goed is, is het niet goed dan moet je ze ruilen voor goede.

niet alleen om het princiepe maar ook als je ze een keer zou willen doorverkopen dan gaat dat makkelijker als ze puntgaaf zijn.

Om zo'n lullig deukje aan de achterkant zou ik me niet druk maken. Zonde van ieders tijd en geld.

Ik denk dat ze niet die mackies gaan ophalen.

Als mijn home cinema set kapot is komt bcc 'em toch ook niet halen :confused:

Ik vind dat de maatschappij nogal veel eisend wordt, maar worden we er gelukkiger van? (dat was wel heel erg off topic)

Veel succes, ik heb er vertrouwen in dat je wel 2 mooie mackies krijgt.

zitten nochthans superverpakt in die originele mackiedozen....echt speciale verpakking met hoekbescherming voor WorldW@R 4
ik begrijp het eigenlijk niet goed dat ze daar voorbij geraakt zijn....:confused:

Misschien hebben ze 'show-modellen' gestuurd (ook wel "B-stock" genoemd), als je de volle prijs hebt betaald en je stoort je er aan: terug sturen.

Als je 't (een stuk) goedkoper hebt gehad: 'je had het kunnen weten' => zie 'B-stock' uitleg op de Feedback-site.

Succes iig!

Die krengen zijn meestal goed ingepakt. En als er een deukje in zit heeft iemand hem gewoon laten stuiteren. En weet je ook nog of de box technisch nog wel 100% in orde is?
Zul je maar net achterkomen 2 jaar nadat de garantie verlopen is.
Buitenom het feit dat je altijd als je dat deukje ziet je zal storen aan het feit dat je hem nooit hebt omgeruild.

En mensen die zo'n box wel willen kopen moeten dan een 2e zien te vinden met ook een deukje. ;)

Als je een A prijs ervoor hebt betaalt dan moeten ze je ook A spullen leveren. Volgens mij is dit nog nooit anders zo geweest. Het is idd wel irri dat je die dan moet opsturen en w88 op een nieuwe.

Had dat ook met mijn KRK RP8's heb ze net een dag hier zie ik ineens dat er een klein stukje (lak?) van de box is afgeklapt..nu weet ik niet of ik zelf er per ongeluk tegen gebutst heb of dat hij zo uit de doos kwam.
Ik ga daar niet moeilijk over doen (was ook bij I4 niet bij Feedback :) ) Apparatuur is toch geen donder meer waard 2dehands.

Origineel geplaatst door Sjoerd CD

Whihihihihi vergeet dat maar... zeker nog nooit een servies van FB nodig gehad :?

je mag er lekker zelf langs gaan, dan sta je er een uur aan de balie, beantwoord je domme vragen en ergert je (tip poot dat ding op de balie, zeg dat als ze ze niet op voorraad hebben, je op z'n minst een vergelijkbaar leenexemplaar wilt en loop terwijl je erover bekvechten direct door naar de koffie bar ;))

Een supermarkt kent ook geen service:koffie:

Origineel geplaatst door Carnivore
Whihihihihi vergeet dat maar... zeker nog nooit een servies van FB nodig gehad :?

Niet nodig gehad en nooit opgezocht.
1 keer boodschapjes gedaan en nooit meer. Het was spul waar je niet mis mee kan gaan (blijkt achteraf).
Je slaat de spijker op zijn kop met je verdere opmerkingen (de reden waarom ik het bij 1 keer heb gelaten).

Supermarkten probeer ik ook steeds meer te vermijden.;) (honger!!!)

Origineel geplaatst door omiel
Om zo'n lullig deukje aan de achterkant zou ik me niet druk maken. Zonde van ieders tijd en geld.

Sorry hoor, maar als je zoveel geld uitgeeft, mag je toch een foutloos product verwachten.

Origineel geplaatst door search64
Sorry hoor, maar als je zoveel geld uitgeeft, mag je toch een foutloos product verwachten.

Zo is dat. :kimono:

Ach ze verkopen dat ding toch weer in polen zo gaat het ook met autos=)

Origineel geplaatst door Alex Omega
Ik denk dat ze niet die mackies gaan ophalen.

Als mijn home cinema set kapot is komt bcc 'em toch ook niet halen :confused:

Ik vind dat de maatschappij nogal veel eisend wordt, maar worden we er gelukkiger van? (dat was wel heel erg off topic)

Veel succes, ik heb er vertrouwen in dat je wel 2 mooie mackies krijgt.

Veel eisend word? Ik durf te wedden dat jij een verkoper bent. Daar betaal je tegenwoordig ook dik voor! Dat is de reden dat ik nooit in een winkel koop. Veel extra betalen, maar daar krijg je dan ook service voor hè. Ja niet dus.

Ik weet bijna zeker dat die mackies gewoon uit de feedback winkel komen, hebben daar natuurlijk een hele tijd als demo model gestaan. En een of andere jan doedel heeft dan ding natuurlijk omgedonderd. Ach maakt niet uit die sturen we wel naar Jelmer.

En trouwens ophalen is niet zo moeilijk hoor. Je kan tpg gewoon een opdracht geven om een pakket ergens te laten ophalen. Ik vind dat dat het minste is wat ze kunnen doen. En als laatste. Als je een beetje hart voor de zaak hebt (zoals ik) dan controleer je alle artikelen die je opstuurt.

In ieder geval veel succes. Maar ik zou ze zeker omruilen!

Sorry, :o:

Verkeerd gelezen, ik dacht dat deze speakers gehaald waren.

Vandaar mijn bcc verhaal.

Neemt niet weg dat ik de maatschappij nog steeds veeleisend vind alleen dat is in dit geval niet van toepassing omdat ik niet kan lezen, kennelijk.

Als het zo gaat zoals ka2 schrijft is dat natuurlijk aso.

Ik ben geen verkoper trouwens.

Groetjes,

En veel succes met je speakers en ik heb nog steeds vertrouwen dat je 2 mooie mackies krijgt.

nog ff een reactie

De mackies zaten in een gesloten originele doos, idd wel heel goed verpakt. Echt uiterlijke beschadigingen aan de doos zijn er ook niet te zien, hoewel je wel ziet dat ze aardig getransporteerd zijn.. misschien is hij tijdens het inpakken beschadigd...

Ik heb feedback gecontacteerd en wacht nu op hun reactie...

Ik ga iedereen hier op de hoogte houden van de vorderingen..

Kan ik nog geen muziek maken. Hoewel mono muziek maken natuurlijk twee keer zo snel gaat..

cheers,

Back