upgrade naar SX3 of naar Live5?

Hazes

Vind ik leuk
Ik draai momenteel cubase sx1 en heb ook live1, beide netjes legaal enzo. Nu wil ik één van de twee gaan upgraden (beide lijkt me niet echt nodig), maar ik weet niet welke :confused: Live1 gebruik ik eigenlijk niet echt (heb ik ook 2ehands gekocht; kostte geen drol) en cubase gebruik ik vooral om op te nemen, niet echt voor de midi (daar heb ik een mpc voor). Het muziek maken doe ik in de basis vooral met hardware. Software is altijd een soort van ondersteuning geweest. Wat te doen?

oja, klein beetje ot maar kunnen SX3 en live5 slaven aan de mpc? SX1 niet... :(

Van Live5 is een demo te scoren.
Kun je ff kijken of dat er OK uit ziet.

Jammer genoeg van SX3 is die er niet.

En denk dat ik de keuze alleen maar moeilijker maak als ik zeg dat de verschillen tussen beiden steeds kleiner maakt.

En qua upgrade, misschien is het handiger om naar SL3 te upgraden als je hem toch niet zo uitgebreid nodig hebt. Kan alleen niet vinden of die bestaat. Raar eigenlijk dat je niet van SL naar SL zou kunnen upgraden.

thanx, demo ga ik idd ook nog bekijken. Globaal weet ik wel wat ik van live5 kan verwachten, maar op een of andere manier maakt dat de keuze toch niet makkelijker. Ik heb denk ik gewoon nog wat meer argumenten voor en/of tegen nodig van andere gebruikers.

Re: upgrade naar SX3 of naar Live5?

Origineel geplaatst door Hazes [/i

Live1 gebruik ik eigenlijk niet echt (heb ik ook 2ehands gekocht; kostte geen drol) en cubase gebruik ik vooral om op te nemen,

:(

staat er toch al , sx is toch goed

Back