6 trak
?ILLEGAL QUANTITY ERROR
geinagLittle fm soundscape
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
geinagLittle fm soundscape
Roland dat 100% compatible daar twijfel ik toch aan (ok die midi modules weet ik nu) maar ook andere settings....G2Demo pch's zijn 100% compatible met de hardware, andersom niet door uitgesloten modules. Wel plaats ik hier zo mogelijk G2Demo friendly pch's.
...
In sommige patches kan ik zien dat er knoppen toegekend werden (rood en roze delen) maar niet meer aan welke functie of CC....Bij de Morph moet je kijken of die op knop of controller(wheel, vel. enz) staat en je keuze maken hoe je deze wilt bedienen.
Bij die opstelling bedacht ik me ook dat de seq. beter in het FX gedeelte zou staan (monofoon), maar dan kun je enkel via een tweede slot...Dus monofone seq. Duofone pch. Wel een roll.
Patat Met jou mp3 voorbeeld is toch zoals die patch hoort te klinken, niet ?
Verdorie wat nu... dan is de demo niet compatibel met de G2 of wat ... ?Nee..
makkelijk te lezen toch?D323 M3D3D3L1NG L44T J3 213N T0T W3LK3 GR0T3 PR35T4T135 0N23 H3R53N5N 1N 5T44T 21JN.
1N H3T 83G1N W45 H3T 23K3R N0G M031L1JK D323 T3K5T T3 L323N, M44R NU K4N J3 H3T
W44R5CH1JNL1JK 4L W4T 5N3LL3R L323N 20ND3R J3 3CHT 1N T3 5P4NN3N. D4T K0MT D00R
H3T 3N0RM3 L33RV3RM0G3N V4N 0N23 H3R53N5. KN4P H3? D323 M3D3D3L1NG M4G J3 K0P13R3N
3N V3RD3R V3R5PR31D3N. OEF !

*
Ben ook benieuwd naar dat klankverschil tussen de G2Demo en G2 hardware, maar dat zou toch niet zoveel mogen zijn.@audiocollage en patat met, klankverschil tussen de G2Demo en G2 hardware kan gebeuren. Kan het nu niet testen...De computer en de G2 DSP's zullen verschillen in berekeningen.
@audiocollage, daar iedereen een eigen manier van werken, knoppen, CC's toekennen heeft, laat ik dit meestal open. Anders moet men 1st mijn manier ongedaan maken.
Haha, nog iemand die deze trucks liever voor zichzelf houd, me too.Ik hou van dat soort crackle-sounds, zijn de FM modulatie combi's.*
Het kan zelfs nog analoger klinken, maar dat hou ik voor mijzelf.
is geheel afhankelijk van de geluidskaart lijkt meklankverschil tussen de G2Demo en G2 hardware, maar dat zou toch niet zoveel mogen zijn
mij ook...is geheel afhankelijk van de geluidskaart lijkt me
is geheel afhankelijk van de geluidskaart lijkt me
mij ook...
Dan is er inderdaad meer anders dan alleen de DA omzettersHet hele geluidsbeeld is compleet anders.
Patat Met jou mp3 voorbeeld is toch zoals die patch hoort te klinken, niet ?
Nee.![]()
Ik zal vanmiddag eens een geluids filetje posten, maar ik heb nu alleen een EMU6400 als recorder en die is niet helemaal neutraal.
...
Van dezelfde auteur...is geheel afhankelijk van de geluidskaart lijkt me
Reakties op 31 oktober 2011 :...ik heb nog steeds geen eigen pc, dus ik volg deze draad alleen visueel
Dit verschil is echt heeeel anders. Het hele geluidsbeeld is compleet anders.
Morgen geluidsvoorbeeld, nu heb ik nog geen tijd gehad.
Zelfs de patch variatie van Roland klinkt anders!??
Hiernaast kan de pch architectuur ook gebruikt worden(na vertaalslag) voor andere hard/ software modulars. Voor mij hoeven hier geen audiofiles van pch's. Er is toch de Demo/hardware?ik heb dat ook ooit gehad met een relatief simpele G2demo patch die ik probeerde te reproduceren op een G1; leek er totaal niet op...echt heeeel anders....

Ik zie deze draad voor patches die gelijkaardig klinken in de G2Demo (met z'n beperkingen danwel) als op de G2 hardware ... (anders spaart men voor een nm die klinkt als een rolandIk zie deze draad voor zowel hardware als G2Demo patchers. Mischien zijn sommige onder de demo-users wel aan het sparen voor de hardware.Hiernaast kan de pch architectuur ook gebruikt worden(na vertaalslag) voor andere hard/ software modulars. Voor mij hoeven hier geen audiofiles van pch's. Er is toch de Demo/hardware?
@audiocollage, de kettledrum roll gedraagd zich inderdaad anders. Wanneer ik tijd heb, kijk ik hier in.
).Ik begrijp de context niet echt hoor. Roland, slechts enkele blz in pdf had ik gevraagd.Ook schreef je hier na eerder een soortgelijke opmerking:
[Haha, nog iemand die deze trucks liever voor zichzelf houd, me too.], dat ik me niet geroepen voel om gedeelten van mn boek SoundLab te mailen terwijl de inhoud netjes aan de rechterkant staat beschreven. Die sneer was dan met 2 maten meten.