roland kuit
ローランド・クイト:音楽、科学、アートが交わる革新の場
@Teluur, het klinkt mij als een voorbibs 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

ik kan niet 1-2-3 zien waarom 2 LFO's een repeterend en 3 een random patroon zou gaan maken... ik zie qua randomness een S&H maar die heeft zo te zien verder niets met het aan of uitschakelen van 1 van de 3 LFO's te maken aangezien hij pas na de mixer (van de 3 LFO's) komt...
hoe zit dat pcies? want ik heb hem idd niet live uitgeprobeerd, vandaar...
/QUOTE]
Het gaat om de verhouding tussen de frequenties van de lfo´s.
Voorbeeldjes met de tempo´s van de lfo´s in aantal maten (das makkelijker uitleggen):
- Lfo A 1 maat, lfo B 4 maten. Dit geeft een patroon van 4 maten met een 1 maat wobble.
- Lfo A 5 maten, lfo B 4 maten. Nu krijg je een patroon van 20 maten, met rare wobble.
- Zijn de verhoudingen nog anders, krijg je nog andere patronen die heel leuk kunnen zijn.
- Met 3 lfo´s word het zo ingewikkeld dat we er geen patroon meer in kunnen herkennen. Maar je kan de chaos wel sturen, dat is het leuke van dit.

dat vind ik onzin. Aangezien die andere thread gaat over het beschermen van zijn eigen patches inclusief de volledige teksten die erbij horen. Dan kan ik me voorstellen dat roland hier even niet bij stilstaat dat zijn eigen patches die hij graag wil beschermen nu in deze thread vogelvrij zijn door de wijze waarop ze nu gepost worden.Maar die discussie hoort niet hier thuis, wel in die andere thread.

Maakt dat wat uit? Zij hebben die Patches niet gemaakt en het is toch een aankoop argument. (Verkoop argument is een standpunt van de verkoper... Adverteerden ze met, daar kan je tig pch's downloaden? ...
)