ID&T crap

Arv

Robot
Ik had in de gauwigheid een blad gekocht om te lezen in het zonnetje. Ik zag alleen maar een ID&T blad liggen dus ik denk welja, die probeer ik wel!
Stom natuurlijk, want achteraf gezien is het een baggerblad met nutteloos gezeik over DJ's wat niet interessant is. Verder veel reclame, that's it. En dan zit er ook nog is een CD bij, die gaat nu dienst doen als onderzetter..
Ik geloof dat ik in heel het blad 234x de naam Triesto voorbij heb zien komen..

Maar ach, ik behoor gewoon niet tot de doelgroep... ;)

marketing van eigen CD's, feesten en merchandising.
Daar is dat blad voor.

En ze hopen dat mensen die iets te lezen nodig hebben in het zonnetje in de gauwigheid het blad kopen! ;)

Ze gaan de Thunder ook weer eenmalig uitgeven.

Tja de RAI moet natuurlijk wel vol bij de volgende Thunderdome, underground of niet :D

de rai vol krijgen is geen probleem, ik had gehoord dat t al uitverkocht was (een maand van te voren....15 000 man)

Nu al uitverkocht? Dat zit er denk ik nog niet in hoor. Die geruchten gaan vaak de ronde. Meestal door de organisatie zelf die aanspoort op verkopen.

"Het is bijna uitverkocht, ga snel je kaarten halen!!!!"

yeah right... ;)

Ze gaan er van uit dat het uitverkocht raakt ja.

Ik heb mijn kaartje al liggen in ieder geval, hoef ik dat feest allemaal niet in 1x op te hoesten (40 euro :()

ik moest ook janken toen ik het programma van U-dance van dit jaar zag (was afgelopen zaterdag, en is bedoeld om dance muziek in utrecht te promoten) : klubheads, erick E en een of andere trance DJ....arghh.....zegt genoeg over wat er tegenwoordig op "muzikaal" gedoe in Utreg gebeurt...jammer hoor...

Zeker jammer.. Waarom is er in Engeland bijvoorbeeld eigenlijk veel meer ingang voor vernieuwende stylen/artiesten? Ik snap dat echt niet. Waarom daar wel..

Nederland is te klein en krijg je snel dat er monopolies gaan onstaan. Slecht voor het klimaat lijkt me zo. En helemaal om aan de bak te komen. Maar ja, 'het volk' krijgt waar ze om vragen.

Kijk, dat is het betere werk. Engelse bladen bieden zowiezo meer ingang voor onbekende (nieuwe) artiesten.

M'n opgerichte trackergroepje heeft ooit nog in de Thunder gestaan, onder het kopje Monkey T@il. Elke maand schreven ze een stukje over trackergroepen op het internet. Toen werden we in één adem genoemd met UCP en Sound Alliance. Opzich wel leuk.. heel misschien nog wel bekend. Het is al 5 jaar geleden, maar goed, DonBrasco Records. :) :)

[ik ga nu geen vrienden maken mode on]

Tja.. commercie.. wat is commercie?? als iets goed verkoopt is het comercie?? zou kunnen... maar is het misschien ook niet zo dat het goed is gaan verkopen omdat iets een goed product is wat voor het grote publiek interresant is?? zou zomaar kunnen...

Zo gauw iets commerciel is is het ineens niet meer goed en mag je er als underground persoon niet meer naar luisteren, dat kan niet en dat mag niet want iedereen vind het goed dus JIJ mag het niet goed vinden..

kortzichtig?? nee hoor... of misschien toch?? oordeel zelf...

Underground feesten... leuk... maar waarom zijn ze underground?? omdat daar vaak de artiesten staan die het net niet in zich hebben om door te breken, simpelweg omdat ze net niet aanvoelen wat de markt wil en net niet goed genoeg zijn om op te valen metiets wat echt anders en goed is.
En maar klagen dat hun muziek niet verkoopt omdat de grote maatschappijen en de vriendjes politiek in de muziekindustrie er voor zorgen DAT het niet verkoopt of dat ze niet geboekt worden ...

Zou het niet zo kunnen zijn dat die muziek er net niet genoeg tussen uitspringt om het simpele feit dat het gewoon kut muziek is wat alleen de 'freaks' ('n freak is iemand die thuishoort in een freakshow, iemand waar om gelachen word) goed vinden?? of denk ik nu misschien heel raar ofzo ??? zou zomaar kunnen hoor....

denk over dat soort dingen maar is na...

tuurlijk... heel veel artiesten worden gewoon op de markt gezet, tuurlijk, veel artiesten doen nadat ze 1 x keer een hitje hebben gehad tig keer hetzelfde kunstje maar er zijn ook zat artiesten die ECHT goed zijn en ook echt van de muziek houden en die net dat beetje meer in zich hebben waardoor hun muziek wel verkoopt en ze wel geboekt worden.
Toch vreemd dat die laatste catagorie door de underground 'freaks' bestempeld worden als sell out en weigeren er op te gaan dansen als iets van de desbetreffende persoon horen...

[/ik ga geen vrienden maken mode off]

nou goose ik denk dat de meeste mensen hier wel enigszins kritisch kunnen denken en dus ook wel beide kanten van de medaille kunnen zien...dus over vrienden maken of niet zou ik me niet teveel zorgen maken ;)

ik ben het met je eens dat succes veelal(altijd?) door de massa wordt bepaald maar de smaak van de massa wordt weer gevormd door de grote bedrijven/media en die betrekken hun ideeen weer van de freaks/trendsetters en en en..arrghh...deadlock! kip en ei!

ik weet in ieder geval wel dat ik persoonlijk liever een freak als Chris Corda hoor dan een freak als oezieboetsiewoetsie...uiteindelijk valt er over smaak natuurlijk niet te twisten en zal het product dat oetsieboetsiewoetsiefloetsie maakt perfect zijn voor de markt waarop het gericht is, maar of het dan ook echt kwalitatief beter is? dat is denk ik allemaal subjectief.....

Gansje,

Maak je niet zo druk joh. Het ging alleen over het BLAD van ID&T. Dat er teveel reclame in zat en zo. ID&T is een commercieel bedrijf en die doen precies wat ze moeten doen om hun kop boven water te houden.

Origineel geplaatst door DJ41
Gansje,

Maak je niet zo druk joh. Het ging alleen over het BLAD van ID&T. Dat er teveel reclame in zat en zo. ID&T is een commercieel bedrijf en die doen precies wat ze moeten doen om hun kop boven water te houden.

ik maak me niet druk.. k'heb lekker vrij en geniet van het doorkomende zonnetje.. heeerlijk !!

Back