iTunes

sinew1958

Je hebt niet veel nodig om mooie muziek te maken.
Hoe betalen jullie voor je nummers eigenlijk?Zelf zou ik ook willen gaan kopen,maar kopen via internet nog nooit gedaan,en met al die(indianen)verhalen van onveilig,gekraakte computers,gekraakte bankrekeningen wil ik even de kat uit de boom kijken.Is het veilig?Iemand vertrouwd met click&buy van firstgate?
Wat zijn eigenlijk cadeaubons?Kun je die kopen in een mac winkel,en zo nummers kopen zonder een rekening te hebben op internet?

Laatst gewijzigd:
het restaurantje op de hoek waar de ober met je creditcard naar achteren loopt is stukken onveiliger dan het internet....

en je creditcard is ook verzekerd..

ik betaal al jaaaaaaaaaaaren via het internet...met creditcard, via rabo direct, en ook met paypal..nog nooit ergens last van gehad..

Laatst gewijzigd:
Vraagje over iTunes

Vraagje over iTunes

Ik heb een vraagje over iTunes:
Ik heb een merkwaardig verschijnsel dat ik ervaar bij het gebruik van iTunes.
Als ik muziek afspeel, dan wordt meestal hetgeen centraal in de mix staat verkeerd weergegeven kwa geluidsterkte. Het lijkt alsof het linkerkanaal en het rechterkanaal van de geluidskaart muziek in tegefase weergeven. Want alle ver naar links gepande en naar rechts gepande signalen komen het hardst uit de geluidskaart kanalen.
Heel merkwaardig.

Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt?

Ik dacht eerst dat het aan mp3 files lag, maar bij het afspelen van originele gekochte CD's gebeurt hetzelfde als hierboven beschreven.

:doei:
Yoonchi

het restaurantje op de hoek waar de ober met je creditcard naar achteren loopt is stukken onveiliger dan het internet....

Zekers. Ik betaal ook al jaren met creditcards op internet en de enige keer dat een kaart van mij misbruikt is, is nadat ik 'm in het restaurant van de Wembley Arena in Londen gebruikt heb. Wel even je verstand erbij houden natuurlijk en niet zomaar op alle sites je nummer achterlaten. Maar iTunes is geen probleem. Apple kijkt wel beter uit...

Re: Re: Vraagje over iTunes

Re: Re: Vraagje over iTunes

Origineel geplaatst door etaoin
Nop. Je hebt wel de quicktime versie geinstalleerd staan meegeleverd werd met de iTunes?
Ik heb iTunes 6.0.4.2 geinstalleerd en daarmee kwam Quicktime 7. Quicktime werd geinstalleerd omdat ik iTunes wou installeren.
Ik moet wel zeggen dat dit allemaal op een PC is met Windows XP Pro SP2. Ik weet niet of dat uitmaakt voor $teve Jobs, 8o) .

Bedankt voor de tip, ik zal op de Apple site kijken of daar iets over gezegd wordt.

:doei:
Yoonchi

Ik download geen muziek van sites als iTunes, maar koop wel veel vinyl en zo nu en dan een cd'tje vrijwel altijd via internet, ik betaal dan via internet bankieren en zodra ze het geld hebben ontvangen sturen ze m'n pakketje op.

Ik vind het erg veilig!:)

Back