that 1 guy

tjebbestorm

Storm op de maan
8D deze gast is geniaal hij heeft eeen zelf gemaakte buis (the magic pipe)die hij aanstuurt en triggert ,
en zo zijn eigen composities live inspeelt ,
dit is het meest freaky instrument wat ik in mn leven heb gezien!
echt het uit checke waard !
check zn site op www.that1guy.com echt een geniaal persoon
als je t hebt ge'checked pst dan een bericht wat je hier van vind
tjebbestorm :yamaha: :yamaha: :yamaha:

Hij stond op Lowlands dit jaar. Leuk om live te zien en weer eens wat anders :)

Gebruikt hij ook niet gewoon drum triggers erbij?

Doet me sterk denken aan de blikken man. ;)

r

r

8D hehehehe daar ben ik t niet mee eens . als je t live ziet denk je what the fuck !
hoe doet ie gast t hij is eigenlijk een troebadoer die zn sounds triggert.
de bass speelt ie niet tegen de buis aan!
hij gebruikt ongeveer drie drumpedalen om zn drums mee in te spelen en de synths en/of andere sounds zoals gitaren en cello etc.... op de buis zelf heeft ie een snaar zitten waar ie t mee bespeelt en,
onderaan van deze buis heeft ie trigger pads waar ie elke sound doorheen haalt door middel van sound modules live in te,
stellen dit gebruikt ie ook ter begeleiding voor vaste ritmes van de hihats of koe bellen what ever alles kan .
zoveel mogelijkheden heb ik op nog geen enkel instrument gezien !
als iemand nog meer van deze rariteiten qua orginele ideeen ,concepten voor nieuwe instrumenten plaats dan een link ,
of t adres dan maak je mij heel erg blij ni!!!!!!:yamaha: :yamaha: :yamaha: :yamaha:

r

r

8D t is zeker wat anders hij is de enige op de wereld die dit doet
en vond t een eer om als 1 van de eerste hem in europa te zien
hij had nog nooit gespeelt hier en had maar 50 cd bij zich en ik heb er twee :D
hehehe maar hij triggert alles zelf geen midi zover ik kon zien en ik stond helemaal vooraan ,
recht voor zn neus nee echt vet ik vond hey t beste wat er op lowlands stond .
buiten natuurlijk de micromusic avond freake met de gameboy dat was ook vet en vernieuwend
of voor menig geen die er naaar stond te kijken :okdan: heb me wel vermaakt op die workshop met de gameboy
alleen ben de naam kwijt van t programmaatje wat ze gebruikte iets met music boy iedre geval geen nanoloop :yamaha: :yamaha: :yamaha: tjebbestorm

hier een foto van that1guy&the magic pipe

hier een foto van that1guy&the magic pipe

8D

Attachments

• mikes.jpg
    mikes.jpg
    4,3 KB · Bekeken: 79
Back