Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door dione
wat een rommel allemaal....![]()

Origineel geplaatst door SwitchCraft
Deze studio is trouwens gekocht door een forumlid!
Ik verwacht dat een groot gedeelte binnenkort hier op het forum aangeboden zal worden![]()

Origineel geplaatst door SwitchCraft
Deze studio is trouwens gekocht door een forumlid!
Ik verwacht dat een groot gedeelte binnenkort hier op het forum aangeboden zal worden![]()
Origineel geplaatst door Kraan
En met wat voor filosofie! Een hele studio opkopen, het spul wat je niet nodig hebt verkopen voor meer dan je voor het geheel betaald hebt. En dus gratis wat bruikbare shit + winst er aan overhouden.
...
Origineel geplaatst door vinnieq
Heb je de vraagprijslijst gezien dan ? En alsof je zo makkelijk van onbruikbare shit afkomt. Ik denk dat die lijst heel wat hits gaat genereren. En als hij dan toch winst maakt dan kan -ie dat mooi gebruiken om jouw (on)bruikbare shit te kopen.

Origineel geplaatst door Kraan
En met wat voor filosofie! Een hele studio opkopen, het spul wat je niet nodig hebt verkopen voor meer dan je voor het geheel betaald hebt. En dus gratis wat bruikbare shit + winst er aan overhouden.
...
Origineel geplaatst door Leo
gewoon, lekker hobby-en. en als het goed gaat wordt iedereen er blij van. verkoper in 1 keer van het gezeik af. opkoper vindt dat gezeik leuk en houdt er wat gear aan over voor bijna niks en de spullen hoeven niet zo gek veel te kosten.
Origineel geplaatst door Nerve
Wat is je punt hier eigenlijk ?
Houdt Zwolle schoon en begin bij jezelfOrigineel geplaatst door Kraan
Laten we zeggen dat de interpretatie afhankelijk is van je eigen gemoedstoestand. Zoiets als "Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten."
Misschien nog niet duidelijk? Dan zo; "Ik wou dat ik 6600 euro had gehad!".
Dus als sommige mensen het willen opvatten op een manier alsof ik met m'n vinger in hun (of in dat van een vriendje) hol zit, moeten ze dat zelf weten.
Ik zeg:![]()