studio kopen?

idd 2500 vind ik wel oke hoor .. je krijgt idd een hoop zooi voor terug maar zitten wel wat leuke dingen tussen ..

Deze studio is trouwens gekocht door een forumlid!
Ik verwacht dat een groot gedeelte binnenkort hier op het forum aangeboden zal worden :D

Origineel geplaatst door SwitchCraft
Deze studio is trouwens gekocht door een forumlid!
Ik verwacht dat een groot gedeelte binnenkort hier op het forum aangeboden zal worden :D

En met wat voor filosofie! Een hele studio opkopen, het spul wat je niet nodig hebt verkopen voor meer dan je voor het geheel betaald hebt. En dus gratis wat bruikbare shit + winst er aan overhouden.

...

Origineel geplaatst door Kraan
En met wat voor filosofie! Een hele studio opkopen, het spul wat je niet nodig hebt verkopen voor meer dan je voor het geheel betaald hebt. En dus gratis wat bruikbare shit + winst er aan overhouden.

...

Heb je de vraagprijslijst gezien dan ? En alsof je zo makkelijk van onbruikbare shit afkomt. Ik denk dat die lijst heel wat hits gaat genereren. En als hij dan toch winst maakt dan kan -ie dat mooi gebruiken om jouw (on)bruikbare shit te kopen.

Origineel geplaatst door vinnieq
Heb je de vraagprijslijst gezien dan ? En alsof je zo makkelijk van onbruikbare shit afkomt. Ik denk dat die lijst heel wat hits gaat genereren. En als hij dan toch winst maakt dan kan -ie dat mooi gebruiken om jouw (on)bruikbare shit te kopen.

mee eens, soms is het een gok wat je erbij krijgt (en 6600 euro is best een gok vind ik zelf), heeft Leo ook wel eens last van. Tsja dan wil je het overbodige kwijt...ik denk niet dat onze Don ons het vel over de neus gaat trekken:)

ik heb in het verleden wel eens wat gekocht bij deze meneer en dat was zeer prettig zaken doen en hij is ook zeer vriendelijk en alles word netjes afgehandeld. hoe deze meneer er ook aan komt maakt niet uit maar ik kan je verzekeren als je wat bij hem koopt dat het op een zeer goede wijze word gehandeld.:okdan:

...

Wat is je punt hier eigenlijk ?

gewoon, lekker hobby-en. en als het goed gaat wordt iedereen er blij van. verkoper in 1 keer van het gezeik af. opkoper vindt dat gezeik leuk en houdt er wat gear aan over voor bijna niks en de spullen hoeven niet zo gek veel te kosten.

Origineel geplaatst door Leo
gewoon, lekker hobby-en. en als het goed gaat wordt iedereen er blij van. verkoper in 1 keer van het gezeik af. opkoper vindt dat gezeik leuk en houdt er wat gear aan over voor bijna niks en de spullen hoeven niet zo gek veel te kosten.

uiteraard, maar't leek wel of hij daar een probleem mee had...

Origineel geplaatst door Nerve
Wat is je punt hier eigenlijk ?

Laten we zeggen dat de interpretatie afhankelijk is van je eigen gemoedstoestand. Zoiets als "Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten."

Misschien nog niet duidelijk? Dan zo; "Ik wou dat ik 6600 euro had gehad!".

Dus als sommige mensen het willen opvatten op een manier alsof ik met m'n vinger in hun (of in dat van een vriendje) hol zit, moeten ze dat zelf weten.

Ik zeg: :okdan:

Laatst gewijzigd:
Laten we zeggen dat de interpretatie afhankelijk is van je eigen gemoedstoestand. Zoiets als "Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten."

Misschien nog niet duidelijk? Dan zo; "Ik wou dat ik 6600 euro had gehad!".

Dus als sommige mensen het willen opvatten op een manier alsof ik met m'n vinger in hun (of in dat van een vriendje) hol zit, moeten ze dat zelf weten.

Ik zeg: :okdan:
Houdt Zwolle schoon en begin bij jezelf:D

complete studio opgekocht

complete studio opgekocht

Hoi iedereen!

Ik heb dus die studio opgekocht voor 6600 euro en 1 cent, welke ik overigens
niet hoefde te betalen dus dat scheelt al weer een slok op een borrel.

Zag pas een half uur voor sluitingstijd op ebay, heb ff snel doorgerekend of ik er iets
aan kon overhouden. Houd zelf de Pulse en de AKG mic, en misschien de 3200xl en spx990,
de onkyo cdspeler, sony versterker en de pc welke een 1.7ghz is.
Verder heb ik er 4 precies dezelfde mooie 19inch racks bij en een grote synth standaard waar 4 synths op kunnen.

Incl. huur van bestelbus, brandstof, mc donalds etc. kostte het me totaal net geen 7000 euro.

Als ik een beetje geduld heb speel ik daar ongeveer quit mee, dus wat ik verkoop gaat rond de 7000 euro opleveren.

Heb ik dus wat ik zelf houd voor nop. Kost me natuurlijk wel veel tijd maar dat heb ik nu plenty.

Enne, heb eergisteren alles hier uit de racken geschroefd, schoongemaakt en getest, kostte me een dikke dag werk.
Meeste spullen hebben eigenlijk geen beschadiging of heel gering op boven of onderkant van rack in en uitbouw.
Dus doe er je voordeel mee mocht er iets tussen zitten wat je intereseert.

En waarom zou ik shit verkopen, binnen no time weet heel synthforum het en dan blijf ik met veel zitten dus
je hoeft echt niet bang te zijn. Verpak altijd alles goed met zorg en je zult nooit iets van me krijgen met vuil etc. erop.
Vind het zelf namelijk ook prettig als ik iets opgestuurd krijg wat goed verpakt is en wat er schoon uitziet.
Heb namelijk wel eens gehad dat rackoren krom waren door vervoer en allemaal vuil langs knoppen etc.
Ik houd daar niet zo van, vind dat vies.

Nou anyway, vandaag of morgen maak ik een lijst met prijzen en zet die op synthforum, marktplaats en 2ehands.
Krijg nu al veel reacties met wat kost dit en wat kost dat, terwijl ik nog niet alle prijzen weet.
Sommige dingen zijn trouwens al verkocht.

groeten en wie weet tot wederzien!

Don

dan heb jij aardig zitten eten bij die mcdonalds, of is een bus huren zo duur?
succes en veel plezier.

Zal je ff helpen (onder voorbehoud)

synthesizer Yamaha AN1x 200
synthesizer Yamaha CS1x 125
Korg karma 650
Waldorf microwave 1 300
Emu orbit 9090 versie2 150
alesis S4 75
roland superJV 1080 250
Virus desktop model van Access 350
Ensoniq MR rack 250
Akai S3000 xl met 32mb 150
Akai S3200 xl met 32mb 300
Yamaha spx990 200
Yamaha spx90 II (2 stuks) 200
behringer autocom mdx1000 (8 stuks) 400 totaal
behringer ultracurve dsp8000 75
Focusrite green range voicebox 150
Digitech TSR24 true Reverb 100
Tc electronics DB max 100
NS10 Monitors 150
TASCAM DA30 MK2 150

totaal 4320

Heb je al zo'n 4000 euro en de o2rs voor 1500 het stuk en klaar is Kee..erhm..Don :)

Back