Rewire in SL3

richard2000

SyBorg
Hallo,

Ik heb een probleempje met SL3 en Rebirth, ik heb in het verleden is geklooid met 2 demo's van SX en Rebirth, je kan deze via Re-wire syncen, super functie.
Nu heb ik SL3 en sinds pas een echte Rebirth, en ik krijg die Re-wire niet meer voor elkaar, volgens de manual zou ik het kunnen kiezen onder Devices maar ik kom daar niets tegen over Re-wire, dus zie ik iets over het hoofd of heb ik een jointje te veel op?:D
Of beide?

Welke versie van rebirth heb je?

Alleen versie 2.00 en versie 2.01 ondersteunen rewire geloof ik.

Oeps foutje.. :o:

Misschien moet je rebirth even opnieuw installeren, dan wordt de rewire.dll overschreven en heb je kans dat het zal werken..

Had ik ook al geprobeerd, ook Cubase opnieuw geinstald, het is echt heel vaag want als ik Cubase start zie ik me plugins linksonder voorbij komen en Rebirth komt ook voorbij flitsen, dus Cubase ziet m wel :confused: .
En ik doe alles volgens de manual, ik heb zelfs een nieuwe schone partitie aangemaakt met win. en zelfs daar werkt het niet op, net of je gewoon nog een instelling in Cubase moet doen ofzo.:stupid

Weet je zeker dat er bij je devices menu in het lijstje geen rebirth staat?

Ik ben er uit, het werkt8) .
En het lag niet eens aan mij, na een aantal mailtjes met Steinberg blijkt dat er in SL3 geen Rewire.dll is ingebakken, ik heb deze dll via mail ontvangen van Steinberg en het werkt nu.
Wat ik alleen raar vind dat ik schijnbaar de enigste ben die dit gemerkt heeft, of zijn er meer mensen die met SL3 geen rewire hebben?
Mensen met ervaringen hiermee?

Back