Duistere Track

mooie track en ik moet zeggen dat ik hem al best af vind.

ik mis iets van een leidend element in de track, als het bijv film muziek was was ie nu denk ik af zijn.. maar opzich zelf misschiets iets instrumentaals of een melodie die opkomt. Een vocal zou dit ook kunnen zijn, past wel in de track!

klinkt goed iig!

Track begint veelbelovend......

intro is redelijk lang weliswaar, maar de sfeer zit er goed in.....
de beat die er rond de 2 minuten inkomt was iets milder als ik had verwacht, maar 't kan wel.......
jammer dattie er na een klein minuutje alweer uit gaat!

Overall gezien mis ik nog een beetje iets van een melodie/pakkend thema ofzo... de meeste geluiden zweven
in de mix, maar er moet imo nog iets pakkend bij wat de aandacht vast kan houden.....

:okdan:

Error 403
toegang geweigerd

De datalimiet van deze homepage is voor vandaag overschreden. De pagina zal na middernacht weer beschikbaar zijn.

U wordt na 5 seconden doorgestuurd naar de homepage van Wanadoo.

Tijd voor een nieuwe provider ;)

Bedankt voor de reacties.

Ik had zelf ook wel het idee dat het mischien voor Filmmuziek wel passend zou kunnen zijn. Verder dacht ik ook aan een evt. zangpartij maar ja...ik zing zelf nie.

Ik worstel overigens altijd met melodielijnen, daar ben ik niet echt goed in. Ik blijf altijd in een eenvoudig patroon hangen.
Ik heb ook totaal geen muzikale achtergrond, ik doe alles maar op gehoor.

Ik vraag me altijd af hoe anderen dat doen.

Ik moet ook eens kijken hoe het met mijn provider zit (datalimiet overschreden ?)Ik snap er de ballen van
:erm:

Origineel geplaatst door Seel
Ik blijf altijd in een eenvoudig patroon hangen.

nix mis mee..toch? ik vind 't een vette track met goeie geluiden...mooi gemixed ook...beetje massive attack-achtig.:okdan:

Origineel geplaatst door cirkelzaag
nix mis mee..toch? ik vind 't een vette track met goeie geluiden...mooi gemixed ook...beetje massive attack-achtig.:okdan:

vond het ook een beetje Amon Tobin-achtig.......

ken je de plaat Chaos Theory van Amon Tobin? Must have! :)

Hoi,

Bedankt weer voor de reacties.
Er worden vergelijkingen gemaakt met bands waar ik nog nooit van heb gehoord....ff checken

:)

Origineel geplaatst door Seel
Ik worstel overigens altijd met melodielijnen, daar ben ik niet echt goed in. Ik blijf altijd in een eenvoudig patroon hangen.

Ja dat is inderdaad het moeilijkste stuk van het maken van een track...
Ik heb zelf ook niet veel muzikale achtergrond, ik probeer gewoon vanalle verschillende dingen uit en kom meestal toch tot een deftig resultaat 8~

Gewoon blijven experimenteren dus ;)

Back