Jezus!!! zie deze verzameling dan..

Die link is al is is gepost.
En Michael heeft geloof ik zo wat alles verkocht.
Het meeste was overig kapot gegaan door de slechte opslag ruimte. (kelderbox)
Hij heeft trouwens een goed Resataurant waar je altijd verplicht wat moest komen eten als je wat bij hem kwam kopen.

Hahahaha de kitsch milionair van Duitsland, Verzameld alleen voor de heb... Heeft een paar jaar geleden ook heel wat verkocht... Mischien wil hij nog wel wat exclusiefs van mij voor teveel geld kopen?

Leuke vent om mee te stappen, valt wel op denk ik.
leicher3.jpg

Laatst gewijzigd:
Oh, die vent. Geld te veel... maar 'n echte liefhebber? Kweenie.
Tijdje geleden bijna wat van 'm gekocht, maar veel van z'n spullen zijn kapot en liefdeloos op 'n stapel geflikkerd.

Origineel geplaatst door Hanz
..maar veel van z'n spullen zijn kapot en liefdeloos op 'n stapel geflikkerd.

Lijkt me vreselijk om zo'n massa-graf te ontdekken... =(

Mark Jenkins is ook een verzamelaar, maar in tegenstelling tot dat Duitse heerschap, kan Mark in ieder geval muziek maken en heeft hij er verstand van. Er staan niet zoveel foto's van 'm online, dit is de enige die ik kon vinden.

selector.jpg

Hij is een goede kennis van een vriend van mij.
Als ik weer 's in Engeland ben, ga ik 's proberen om in z'n studio te komen :)
Eigenaardige kerel, maar niet onaardig.

[EDIT]
Ah, gevonden: website van Jenkins

Laatst gewijzigd:
Nou de website van die duitser is wel echt hilarisch...ongelofelijk wat een kitsch...wel mooi

Origineel geplaatst door mono-poly
Die link is al is is gepost.
En Michael heeft geloof ik zo wat alles verkocht.
Het meeste was overig kapot gegaan door de slechte opslag ruimte. (kelderbox)
Hij heeft trouwens een goed Resataurant waar je altijd verplicht wat moest komen eten als je wat bij hem kwam kopen.

Wat is een Resataurant nou weer voor een instrument,....:dubbel: :okdan: :engel:

Dat zijn gewoon dingen die je niet vergeet dat als je langs kwam.
Je naar zijn restaurant ging wat moest eten van de kaart en bv hoorde dat die gek was van onze enige echte Lee Towers.

Nou die heeft tenminste spullekes:)
Gaaf zeg, al is het maar voor de heb, lijkt me wel een echte liefhebber.
Anders verzamelde hij wel iets anders.
Gaaf als je het geld er voor hebt.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door trash
Anders verzamelde hij wel iets anders.

Hij verzamelt / verzamelde ook tv-kostuums, auto's en jukeboxen (naar ik me herinner).
Ieder z'n meug. Maar een overschot aan geld maakt je nog geen liefhebber, in mijn ogen tenminste.

Ik weet dat die in een apartement woond.
Waar never al die gear past.
Mischien dat daar ook costuums hangen en ze auto collectie staat mischien ergens anders?
Als ik het geld zou hebben zou ik ook 1 kamer vol stapelen tot aan het plafond.

:D

Iets zegt me dat het daar muf ruikt.....

Origineel geplaatst door Hanz
Hij verzamelt / verzamelde ook tv-kostuums, auto's en jukeboxen (naar ik me herinner).
Ieder z'n meug. Maar een overschot aan geld maakt je nog geen liefhebber, in mijn ogen tenminste.

Ik zou niet weten waarom niet.
Je bent toch een liefhebber als je interesse daar ligt, je verzameld toch niet iets waar je interesse niet in ligt?

Back