Jezus!!! zie deze verzameling dan..

dan is ie dus ook liefhebber van auto's en jukeboxen

als ik een grote zak poen had.. had ik meerdere zeiljachten, een warenhuis vol synths, meerdere vette wagens, 25000000 platen, veeel huizen, heeel veel vrouwen...

ben toch echt wel liefhebber van dat alles

Origineel geplaatst door Hanz
Ieder z'n meug. Maar een overschot aan geld maakt je nog geen liefhebber, in mijn ogen tenminste.
dat is geheel correct en uiterst ten strengste op juistheid gebasseerd... ook namens mij dan toch wel... degelijk...

erm...
Origineel geplaatst door DJ Fuse
heeel veel vrouwen...
Origineel geplaatst door DJ Fuse
als ik een grote zak had..
die heb je dan wel nodig idd...

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door 6 trak
dat is geheel correct en uiterst ten strengste op juistheid gebasseerd... ook namens mij dan toch wel... degelijk...

Oow mijn god we hebben jou goedkeuring!
Hiep Hoi!

'K zie dit nu pas. Allemachtig, eeuwig zonde. Maar nu weet ik wel waar Chinetti de foto van z'n avatar gemaakt heeft.

toch leuk om alle ego`s weer voorbij te zien komen in deze thread 8o)

tsja...stonden nog 2 leuke speciale kraftwerkhoezen/platen die ik nog niet heb...misschien bij aankoop van een orgel met schnitzel?

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
toch leuk om alle ego`s weer voorbij te zien komen in deze thread 8o)

jij bent een wijs man (als ik zo vrij mag zijn mijn mening te geven, voor wat ie waard is)

Die Jenkins heeft wel leuke spulletjes. Die andere vogel moet knettergek zijn, wat een zooi troep bij mekaar zeg.. Vast ongetrouwd / nog steeds bij moeders wonend, want ik ken geen enkele vrouw die DIT zou tolereren...

Jenkins lijkt me ook iets serieuzer met muziek bezig, hoewel ik niet direct links zag naar zijn muziek en dat geeft dan weer te denken.. Kan ook zijn dat ik er gewoon overheen heb gekeken..

De beste man moet helemaal zelf weten wat hij er mee doet hoor maar het is toch wel een beetje zonde.

Al dat mooie spul staat daar maar een beetje niks te doen. Zouden veel leuke muziekjes mee gemaakt kunnen worden. Maar ja er is nog zoveel ander spul ook!

Zonder die orgels is het wel een mooie set maar doodzonde dat die synths staan te rotten in een kelder!

Origineel geplaatst door Hans de Vries
Wedde dat zij OOK niet getrouwd is?!?

"zij"? :D

sorry foute grap.. Maar ik geloof nog steeds niet dat ze van nature een vrouw is. Ook al beweert ze stellig van wel. Is niet erg, maar ik geloof het gewoon niet.. :D

Sorry ik ken haar/hem niet.. Maar.. I rest my case...

Tuurlijk zullen er altijd echtgenote(s/n) c.q. vriend(en/innen) zijn die het allemaal geen punt vinden, maar als je NIET je brood van muziek maken hebt gemaakt, zie ik het sowieso als een foute investering om tonnen in spullen te steken. Why TF zou je drie Nord leads moeten hebben? Belachelijk.

In ieder geval gunt mijn vrouw me best mijn hobby (ik heb er ook al een paar centen mee verdiend, inmiddels) maar ik ken mijn verantwoordelijkheden naar mijn gezin en ik laat het gewoon niet de spuigaten uitlopen, that's all.

Ik durf te beweren dat er geen sound ter wereld is die je NIET zou kunnen maken met een paar synths en een samplertje. Ik moest vroeger ook al vreselijk lachen om de gitaarverzameling van Steve Howe. Ik heb veel meer respect voor een Tony Levin met één enkele bas, waarvan hij ook nog eens de electronica uitgesloopt heeft ("klinkt ie veel strakker.."). Leuk om te hebben hoor, al die ouwe meuk, maar wat moet je er uiteindelijk mee?

Waarom zou je geen massa's synths mogen hebben? Wat voor oud hollandsche tunnelvisie ligt daar nu weer aan ten grondslag?

Als ik de superjackpot win komt er gvd ook een heel huis vol met van die meuk. Al was het alleen om de sikkeneuren hierzo te treiteren. ;)

Back