Jezus!!! zie deze verzameling dan..

Origineel geplaatst door Hans de Vries
Leuk om te hebben hoor, al die ouwe meuk, maar wat moet je er uiteindelijk mee?

Verkopen! Wat anders?

Origineel geplaatst door fuse
Wat voor oud hollandsche tunnelvisie ligt daar nu weer aan ten grondslag?
Gewoon, simpele logica. Ik gun iedereen z'n hobby, maar zo'n hok vol synths komt bij mij over als een signaal...
..om iets anders te verdoezelen... :engel:

Veel mensen houden gewoon van synths, das toch niet vreemd? Zo heb je ook veel mensen die van mooie oude auto's houden en er een hele verzameling van hebben.. Of mensen die jukeboxen sparen..

precies... ieder zo z'n hobby...

Pak daar je kansen mee.... want:

Misschien is zoiemand wel bereid, als jij met een goed idee/plan komt...
een leen/uitwisselesessie te ondernemen...

Ik kan me zo voorstellen dat als je met een goed voorstel komt, of een subliem idee... dat je zulke "gekke" mensen wel zover kan krijgen om je daarmee te helpen....
-Lukt bij de bank ook als je een goed ondernemingsplan maakt. (Wat moeten zij met al dat geld wat maar ligt te liggen in die kelders???)-

En aangezien deze lui het voor het geld niet hoeven te doen is er misschien best een kans dat je een leuk contact kan krijgen op die manier!?

Geen idee of ik teveel droom... maar nooit geschoten is altijd mis!
In mijn optiek is een echte hobbyist iemand die altijd bereid is urenlang over z'n hobby praten en andere mensen enthousiast te maken voor hetzelfde...

't zal je buurman maar wezen... ik zou er best eens een bakkie gaan doen, en dan tussen neus en lippen vragen of ik die ene synth niet eens ff een weekje mocht lenen...

doe dat ook in mn vriendenkring... op die manier heb ik toch wel eens dingen in huis die ik zelf nooit zou willen/kunnen kopen...

waar maak je dat uit op? }:|

;) heb op dit moment niets in huis dat geleend is.... behalve dus wat geld van de bank ;)

[edit]

geleend spul is heilig... zeker als het iets is dat kapot kan...

Behalve van importeurs of fabrikanten heb ik nog nooit een synth geleend.. Overigens was het maar een gebbetje, hoor..

Maar even terug naar het topic: ik gun uiteraard iedereen zijn lolletje, hoe bizar ook (op muziekgebied); de mening die ik verkondigde hierover is gewoon mijn persoonlijk idee er over. Ik heb ooit een Mini Korg 700S gehad. Prima ding, maar op enig moment was ik er op uitgekeken en heb hem ingeruild voor een MultiMoog, die ik nog steeds heb. Ik weet 100% zeker dat ik dat ding nooit meer een blik waardig had gekeurd als ik 'm had gehouden. Zonde dus. Die Rhodes was mooi, maar wel een HOOP gedoe. Zeulen, stemmen, tines vervangen.. Ik werd er helemaal beroerd van. Ik weet dus zeker dat ik dat ding nooit meer had aangeraakt.

Kortom, waarom zou je al die ouwe meuk dus bewaren? Ga je er nog op spelen? Het is geen kritiek, het is verbazing...

die verbazing deel ik zeker!
goed woord idd... ik zou zoiets als dit voorbeeld ook niet over mn hart kunnen verkrijgen.

postzegels niks laten doen in een album... ok...

Maar iets waar knopjes opzitten, niets laten doen.... mmmmm da's heel zonde idd...

Precies!! Dus.. als je je ouwe zooi verkoopt, doe je er nog een ander een plezier mee. Ik verkocht ooit m'n Roland W30 sampler aan een paar Katwijkse knullen die helemaal in de house waren.. Ze waren blij als kinderen met dat ding, terwijl ik blij was dat ik er van af was!! Zo zie je maar, twee partijen blij, terwijl dat ding anders nu onder een dikke laag afgewerkte huidcellen zou liggen, met een grote stapel half gewiste diskettes er naast..

Back