• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

wat sta-in-de-wegjes te koop/ruil voor sr-jv.....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Ramirez

Ouwe rot
Ik heb nog wat spulletjes die best weg mogen.Ze verkeeren allemaal in prima staat,maar ik gebruik het niet meer.

-Yamaha fb-01 (dx module). 50eur.

-ik durf het bijna niet te zeggen maar een:Yamaha psr 48 ( keyboard met midi) mischien leuk om een beginner cadeau te doen als je niks weet voor zijn verjaardag. compleet met stofhoes,standaard,ned talige handleiding.50eur

-srjv-80-11 techno exp board.70 eur

-mischien ook wel aardig voor mc-500 bezitters: 2 originele Roland Bulk Librarian diskettes zelfs nog met originele doos.Er staat ook nog bij :System generator mrb-500.uitsluitend voor de mc-500.eur 10

-Ook nog twee originele Roland diskettes met doos: standard midi file converter, system generator mrm-500.uitsluitend voor de mc-50 , mc-500 mk2 , mc-300 , mc-500. eur 10

-2 keer midiman thru boxen. 1 keer midi in 4 keer midi out .Nieuw in doos (en plastic).15 eur per stuk.

mocht je nog een exp--board hebben die je wil ruilen,dan zou ik zeggen doe een voorstel.
Ik ben nog opzoek naar de sr-jv80 world,vintage,latin.

Attachments

• fb01.jpg
    fb01.jpg
    7,9 KB · Bekeken: 67
oh ja .ook nog te koop.
Ned-talige handleiding. Roland Super Mrc voor de mc-500 , mc-500 mk2 , mc-300. 150 paginas. 5eur.

een jv boardje is ook welkom als je wilt ruilen.
hiphop,dance,latin,piano,60&70,house,supersoundset

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back