Disko Moustache - I have moustache

I have moustache dit is m opnieuw opgenomen zo zonder enige rare effecten op stem alleen een distortion,
een ms20 speelt mee aan het eind van dit nummer!

groet'n disko moustache

die flat eric in je avatar klopt alvast op de maat:)

stem klank is nog niet echt je dat vind ik... ook heel de kan je best nog wat meer body enzo geven...

vond de vorige versie eigenlijk veel leuker..dit klinkt me iets te clean (en dan bedoel ik niet alleen de stem)

wat betreft de stem zelf, die doet hier rare dingen, ik vond het ritme in de vorige versie vaak heel wat beter, vooral bij "all the girls think it's sexy, all the boys think i'm hot"

de eerste klinkt idd wel lekkerder... vuiler, natuurlijk, eerlijker

nieuwe

nieuwe

Hoi ja klopt we vinden m zelf ook niet vergelijkbaar met die oude slechte kwaliteit kraak achtige opname want die had toch wel wat, jaaa a maar live klinken we ook wel es waar altijd anders,... (ja 1 keer)

maar luister deze nieuwe nummer

nieuwe nummer Disko world dance fighter

groetn DM!!!

Origineel geplaatst door no_disc
wat betreft de stem zelf, die doet hier rare dingen, ik vond het ritme in de vorige versie vaak heel wat beter, vooral bij "all the girls think it's sexy, all the boys think i'm hot"

Ja dat stukje viel mij ook al op toen we ermee bezig waren. De eerste versie is gewoon eigenlijk de leukste, maar we wilden ook een keer proberen om alles los van elkaar op te nemen enzo. :kimono:

En oja @ Tim: ik zei nog zo 'dit nieuwe nummer' ipv 'deze' ;) :duivels:

Back