Ik heb een Farfisa Compact Duo staan, waarvan de (optische) tremolo defect is. Ik heb de oorzaak gevonden en het blijkt een defect lampje te zijn in de tremolo unit. Waar vind ik een lampje van 6V 0,3W? De basis van het lampje is een vlakke cylinder met 2 topjes om in een socket in te draaien en te klikken (i.p.v. schroefdraad).
Origineel geplaatst door mattydemont Ik heb een Farfisa Compact Duo staan, waarvan de (optische) tremolo defect is. Ik heb de oorzaak gevonden en het blijkt een defect lampje te zijn in de tremolo unit. Waar vind ik een lampje van 6V 0,3W? De basis van het lampje is een vlakke cylinder met 2 topjes om in een socket in te draaien en te klikken (i.p.v. schroefdraad).
Je bedoeld een bajonet aansluiting ipv een schroefdraad!!! dit type zitten ook in auto's kunnen nl niet los trillen.
Zal eens effe kijken..........eeuhhmm beloof niks......
Bij DIL (http://www.dil.nl) kun je zulke lampjes wel kopen. Ze hebben ze zelfs in 2 soorten: eentje met een glasdiameter van 5,6 mm en eentje van 10 mm.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.