Muziek voor alsje bezopen/stoned bent

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Origin X

8 Bit
Op het laatst van de 'stuiterballen' thread ging het over de vrij unieke ervaring van het stoned beluisteren (zowel van drugs als stuiterballen) van (bepaalde) muziek. Vandaar deze nieuwe thread.

wat vinden jullie de ultieme muziek (artiest/band) om te beluisteren voor als je bezopen of stoned bent?

Ik heb vaak muziek geluisterd terwijl ik bezopen was, maar toch denk ik dat de producties van 'James Holden' voor mij de ultieme muziek voor op zo'n moment zijn. Nog niet uitgeprobeert, maar dat gaat er zeker van komen :biertje:

Bij een jointje uiteraard zeer relaxde reggae, of bij gebrek daaraan kunnen ambient space geluidjes ook.

Bezopen? Dan kan ik me toch niet meer concentreren...

Misschien maar een thread openen over de unieke ervaring van nuchter muziek luisteren ?

Re: Muziek voor alsje bezopen/stoned bent

Origineel geplaatst door Origin X
Op het laatst van de 'stuiterballen' thread ging het over de vrij unieke ervaring van het stoned beluisteren (zowel van drugs als stuiterballen) van (bepaalde) muziek. Vandaar deze nieuwe thread.

wat vinden jullie de ultieme muziek (artiest/band) om te beluisteren voor als je bezopen of stoned bent?

Ik heb vaak muziek geluisterd terwijl ik bezopen was, maar toch denk ik dat de producties van 'James Last' voor mij de ultieme muziek voor op zo'n moment zijn. Nog niet uitgeprobeert, maar dat gaat er zeker van komen :biertje:

:confused: ;)

Wat leuk is om te beluisteren als je stoned is behoorlijk subjectief. Wat leuk is als je dronken bent niet, dan is alles leuk..

Origineel geplaatst door Arveyman
Wat leuk is om te beluisteren als je stoned is behoorlijk subjectief. Wat leuk is als je dronken bent niet, dan is alles leuk..

ik heb laatst nog bezopen met 3 potten van een jaar of 40 staan dansen op de vogeltjesdans en ik vond 't geweldig !!!!

dit is ook de reden dat die verdomde skihutten zo populair zijn.. met bier op klinkt alles goed en is alles leuk.. :[>

Stoned?! Welbeschaafde mensen raken alleen maar dronken ;)

Oizo is dan wel erg lekker luisteren vind ik zelf. Of lekkere Kraftwerk deuntjes...

Geef mij dan maar Tim Blake ,Peter Baumann of T.M.P.
Lekker meezweven op de sprankelende sequensjes.

Groetjes,

marcE
ps - rook alleen canabis als pijnstiller , maar vind het zo ook lekker hoor !!!!!!!! :)

Helemaal mee eens:)
Ik luister ontzettend veel Tim Blake, Zorch, Gong, Tonto, Tangerine dream, steve hillage enz. enz. en ja, ik ben bijna altijd stoned:L
Als ik dronken ben vind ik alles best(zelfs trance!!)

Voor mij de ultieme shit om naar te luisteren als je helemaal bezopen bent....

Portishead!!!!

:biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje:

Totaal van de kaart ben ik dan!!!

CP

Vladislav Delay, Jan Jelinek..~Scape muziekjes doen het altijd erg goed.. als ik heel lam ben dan, goede muziek klinkt altijd goed :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back