Wat zou je kiezen als enige vintage synthesizer?

Yamaha heeft ooit een bak uitgebracht die 1 op 1 te vergelijken is met de Waldorf Wave; die zou ik kiezen!

Zitten zelfs ritmes op!!

8o)

Attachments

• yamahapsr6300.jpg
    yamahapsr6300.jpg
    49,3 KB · Bekeken: 107
Mensen deze thread gaat niet meer op hoor...voor mij althans bedoel ik...

3500 Euro is me toch veelste teveel geld haha!

Origineel geplaatst door Bass
Mensen deze thread gaat niet meer op hoor...voor mij althans bedoel ik...

3500 Euro is me toch veelste teveel geld haha!

:dubbel: :okdan:

mogeljk heb ik eerder in deze thread al iets anders beweerd, maar nu zou ik zeggen moog sonic6.

Origineel geplaatst door chilistein
ik heb nog nooit gehoord van een

moog sonic six

zit dat in een koffertje of zo

deze blauwe gadget wil ik ook wel eens aan de tant voelen, prachtigge looks!!

dat deuntje bij dat filmpje in het begin is ook heeerlijk :)

onderaan naast het toetsenbord, pitchwiel en de schuiven voor master volume en glissando, daarboven de schakelaar voor power, externe monitor en interne speaker. rechts boven de toetsen inputs voor adio met volume knop, moog accessory in (oa gate) en cv inputs voor pitch, filter en volume.

de pret begint op het paneel met links 2 waveform generators, oftewel lfo's, die kunnen worde gebruikt om de 2 vco's te moduleren (apart van elkaar), het filter ook, maar die ook als input voor de ringmodulator kunnen dienen en die elk als trigger van de envelope kunnen worden gebruikt. elke lfo heeft een aantal goed bruikbare golfvormen en een toegewijde schuif voor de snelheid met daaronder een schakelaar waarbij je ook nog de master schuif kan betrekken bij de frequentie van de lfo's. de potmeter erboven laat je de 2 lfo's mixen.
daarnaast de mix voor vco's a en b. die hebben triangel, pulse en saw, met pulsbreedte instelling, pitch en modulatie van b door a, door de lfo's (mix van lfo's hè, zelf in te stellen, met bv 2 verschillende speeds en 2 verschillende waveforms).
meer naar rechts oa de mixer, het filter, de ringmodulator (signaal a = osc a of de lfo's, signaal b = osc b of externe audio in) en nog veel meer, maar ik moet rennen: er loopt zo een veiling af.

Origineel geplaatst door dione
is het correcte antwoord....:D

waar blijft de rack versie voor 1200 nieuw ..ok 1600 en je hbet knoppen

Origineel geplaatst door Zoidsity
Yamaha heeft ooit een bak uitgebracht die 1 op 1 te vergelijken is met de Waldorf Wave; die zou ik kiezen!

Zitten zelfs ritmes op!!

8o)

jij gaat voor de lampies ,..jij stopt zeker ook niet by rood ...?
:D

Back