Kutnummer-uitzending

chrizz

.
image001.gif

Naar aanleiding van de populaire kuttread: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&postid=540623#post540623 een kutnummer-uitzending op zondag 11 september, 7 uur.

Mis het dus vooral niet!

Meer info en instructies hoe mee te luisteren : Hier

Laat vooral de inzendingen doorgaan zodat er eventueel een nieuwe uitzending kan worden opgezet! :mega:

wel lastige uitzending lijkt me, je moet een programma downloaden en het signaal doorsturen dan pas werkt het ?

Origineel geplaatst door anoniempje
wel lastige uitzending lijkt me, je moet een programma downloaden en het signaal doorsturen dan pas werkt het ?

Het programma zelf is maar 500 kb, kwestie van installeren en je kunt meeluisteren. Het signaal doorsturen gaat automatisch nutuulk.
Een andere mogelijkheid is er op het moment niet, met een @home abbonement ben ik erg beperkt kwa maximale luisteraars via shoutcast.

Origineel geplaatst door Sly Dog
Presenteert met een 'd', au! :geslaagd:

cover by 6 trak :D 8o)

maar idd, ik had het zelf ook niet opgemerkt

waaw tof, ik amuseer me nu al rot :) kweet niet hoe het komt maar zo gemixed heeft het nog dat tikje meer :)

Origineel geplaatst door Unic
programmatje is geinstalleerd en staat aan. ik druk op de link maar hoor niks....:(

Het is ook al 8 uur :D , niet ongerust zoals 6 zegt de mixen staan vanavond nog online als het goed is.

Back