ik ga er rekening mee houden dat dit jullie eerste stapjes zijn, maar 'k moet wel eerlijk blijven
'k heb al veel clubmuziek gehoord, maar dit is toch niet echt wat'k een clubknaller zou noemen!
als'k wat door de productie heen kijk (die overigens helemaal niet mis is, wat niet wilt zeggen dat er nog aan scheelt), zie'k eigenlijk een nummer dat niet weet waar het naartoe gaat...
dus ik veronderstel jullie ook niet echt?... het klinkt ook bijzonder leeg, en heeft soms rare elementen (die "huh", die snare rolls), rare maatopbouw (bv. intro heel lang, daarna alles ineens in 4 maten wissel)... klinkt niet echt strak (check bijvoorbeeld 1 van de tellen in de 4/4de maat, daar komt de clap bijvoorbeeld een fractie van een seconde ná de tel... niet echt swingend als je't mij vraagt...)
dat bongo-achtige gedoe in't begin vind'k wel heel erg lijken op een of ander kutnummer hier in België ("there ain't no party like an alcoholic party")
ok don't mind me, als jullie er plezier in beleven, dan is dat des te beter...
het doet me gewoon denken aan dingen die'k pakweg 8 jaar geleden maakte (qua productie/songwriting skills, niet qua stijl iig): ik heb dan ook 8 jaar gewacht voordat ik zelf iets liet horen aan de 'buitenwereld'
misschien een goeie tip: blijf iets langer zitten in't repetitiekot!
m.r.t.