geluiden als je stoned bent...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Henri/etgin303

Ouwe rot
Hallo luitjes,

nou, ik heb vroeger... hoor mij nou...

Toen ik een jaar of 18 was, ook aardig wat weggerookt...

Had de neiging om s'nachts met het naar bed gaan, vette house op te zetten op mijn koptelefoon en zo in slaap proberen te sukkelen!
Op een gegeven kreeg ik echt verschrikkelijke pijn in mijn oren, alsof er een piep van pak m beet 20 kHz in mijn oren gierde... dan zette ik de koptelefoon zachter tot bijna volume nul, en dan had ik er nog last van... :(

Raar maar echt gebeurd...

Wordt vervolgd....

20khz kun je niet horen

Zal eerder rond de 14khz geweest zijn ;)

Maar en verder?

Als jij 20kHz nog als piep ervaart.......???? Heb je dus echt een hele bijzondere gehoorafwijking. ;)

Origineel geplaatst door fuse
20khz kun je niet horen
Ik ging ooit m'n toetsenplank aan een huisgenoot van me demonstreren
Hoogste klank die er in zat helemaal omhoog getransponeerd, alle volumes op 11
Ik leg m'n hand op de laatste toetsen "moet je luisteren, m'n toetsenplank kan geluiden maken die boven de gehoorgrens liggen!"
M'n huisgenoot kon er niet om lachen, die zat met z'n handen over z'n oren te roepen ARRRGGGGGH KAPPE NOU!

Kort en goed: je kunt niet zomaar aannemen dat mensen geen 20 kHz kunnen horen

Hoho, ik heb hier het idee dat er meerdere harmonischen in het spel zijn..?? Die kunnen lager zitten en dus wel hoorbaar zijn...

Laatst gewijzigd:
nee die piep ontstaat doordat je TE lang luisterd op een te hoog niveau ! (zeker met koptelefoon)

heeft dus niks met alcohol of blowen te maken

btw : ben al 1,5 week gestopt met blowen na 12 jaar !!!!

Stoppen met blowen? nooit.. It's a way of life.. ;) Waarom stoppen als het prettig is? Dat doe je toch ook niet met sex...

NP: Bolz Bolz - Out the Door (yeeehaw!)

Origineel geplaatst door farlukar
Kort en goed: je kunt niet zomaar aannemen dat mensen geen 20 kHz kunnen horen

Wel op gokken, want die kans is behoorlijk groot.

Trouwens als je maar vaak genoeg harde muziek luisterd gaat je gehoor vanzelf achteruit. En als je pech hebt hou je die constante piep voor de rest van je leven.
Dan zou ik zeggen dat je wel moet gaan blowen om nog wat te relaxen. ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back