groentje hier

lodo

Ingeburgerd
ahoi
ben lode
fulltime student en drummer bij tomàn (moeilijke combinatie)
ondanks het feit dat ik drummer ben, ben ik verknocht aan synthezisers, vooral de oude analoge brol!
ik woon in la belgique, en meerbepaald in west-vlaanderen, maar het moet gezegd, het vooroordeel dat de meeste west-vlamingen tegenover nederlanders hebben, is bij mij niet van toepassing
meer heb ik hier niet te lullen
o ja nog dit: ben in bezit van...
een pearldrum en een premierdrum
een korg ms 20, juno 6, hohner orgelding, yamaha sk 10, fender rhodes (mark II) en een laptop met heel wat degelijke programma's...
hiphoi, geen overbluffende gearlist, maar als arme student ben ik er wel trots op!
yupyup

Re: groentje hier

Origineel geplaatst door lodo
hiphoi, geen overbluffende gearlist, maar als arme student ben ik er wel trots op!
yupyup

Toch niet mis hoor. :)

Wat voor muziek maak je met die synths?

Oja ... welkom :okdan:

Welkom

Lode, korg ms 20, juno 6, hohner orgelding, yamaha sk 10, fender rhodes (mark II) en laptop ;
allemaal van harte welkom.:biertje:

wel de muziek die ik maak, alleen, is electronica, maar ik ben nog niet tevreden genoeg om iets aan iemand te laten horen... voorlopig pruts ik wat in het ronde met vanalles en nog wat...
maar ik schrijf ook sonates voor piano (jawel klassieke muziek!!:okdan: )
en tja, met de band, tomàn, maken we vooral postrock, je kan wel enkele dingetjes beluisteren op onze site www.toman.be en natuurlijk kun je ook altijd onze cd kopen!! die ligt namelijk ook in nederland in de winkel!!:P een beetje reclame voor onszelf hihi...
maar ik heb mij hier vooral ingeschreven op dit forum om meer te weten te komen over alles wat met synths te maken heeft natuurlijk!
dat is evident
en merci natuurlijk voor jullie warme welkomswoorden! haaaa!

:doei: Landgenoot.

wilkommen! :D

Back