Linndrum error

Rockwell

Stamgast
Ik heb net mijn Linndrum met midi van Forat (gekocht via Ebay) binnen, en hij ziet er perfect uit!
Ware het niet dat hij voor geen reet werkt!!!!

Als ik hem aanzet branden er vrij veel leds en werkt er geen enkele button. Hij speelt een loopje tegen 200 bpm of zo en de tempoknop werkt ook niet. De volumesliders en panningsliders werken wel. Het lijkt ofdat ie hangt (e/e/E//E/E/...//E/E/).
Kan mij hier aub. iemand mee helpen?
I'm kinda desperate...
Thanx!!!!

Ík weet niet of ik je kan helpen maar ik heb zelf een Linndrum LM2 en als ik die aanzet, dan branden ook alle lampjes.
Maar dit duurt maar heel even en dan schiet naar de normale mode.

Dus misschien dat jouw Linndrum blijft hangen in die eerste stand?
Ik weet niet hoe je dit kan oplossen. Misschien met 1 of andere reset.
Als je hier allemaal niets aan hebt is dat jammer, maar stel je voor dat je er wel wat aan hebt, dan zou het zonde geweest zijn als ik niet had gepost....

Succes

thanx!

ik denk inderdaad dat het zoiets is. Ik heb es rondgekeken, maar volgens mij zit er geen resetknop op.
Misschien moet ik hem es opendraaien?

Origineel geplaatst door Rockwell
thanx!

ik denk inderdaad dat het zoiets is. Ik heb es rondgekeken, maar volgens mij zit er geen resetknop op.

Pb boemtsjak even voordat je zelf gaat lopen klooien....

thanx!

Ik zou ook eens op internet zoeken naar een toetsencombinatie die reset. Je ziet vaak bij apparatuur dat de fabrikant een toetsencombinatie reserveert voor een reset functie.
Ze noemen het ook vaak "initialize".

Re: Linndrum error

Ik heb net mijn Linndrum met midi van Forat (gekocht via Ebay) binnen, en hij ziet er perfect uit!
Ware het niet dat hij voor geen reet werkt!!!!

Als ik hem aanzet branden er vrij veel leds en werkt er geen enkele button. Hij speelt een loopje tegen 200 bpm of zo en de tempoknop werkt ook niet. De volumesliders en panningsliders werken wel. Het lijkt ofdat ie hangt (e/e/E//E/E/...//E/E/).
Kan mij hier aub. iemand mee helpen?
I'm kinda desperate...
Thanx!!!!

Ik vermoed dat er iets van de MIDI-kit is losgeschoten/verschoven tijdens het vervoer van de Linndrum. Als je vertrouwd bent met het openmaken van synths of drumcomputers, dan zou je eens binnenin kunnen kijken of er niet iets loshangt of scheef zit. Mocht dat niet helpen, dan wil ik er eventueel wel voor je naar kijken.

Linndrum

Linndrum

Er zijn waarschijnlijk boards losgeraakt uit hun slots. Als je het apparaat opent en de boards weer terugduwt in hun slots zal dat moeten helpen. En anders zou ik Forat bellen.

I love this forum!!
Jullie zijn ontzettend bedankt!
Dat was inderdaad het probleem, nou verkeert ie in uitstekende staat.
Instant Prince bak...

Respect, Rockwell ;)

Back