ff m'n site promoten...

ROGUE85

@wearerogue85
ben wat bezig met hem helemaal te updaten
want er is in de tussentijd nog wel 't een en't ander gebeurd :)

nieuwe audiosamples heb'k nog niet online staan, da's voor binnenkort!

ik vind hem zelf al niet slecht voor iemand die nix kent van webdesign en grafische vormgeving!

klikkerdeklik:

matchless remixing technologies database

thanx, en comments natuurlijk welkom (pm, mail, of hier)

m.r.t.

om sommigen al voor te zijn :W : tjah... roze :kroon:

Re: ff m'n site promoten...

Origineel geplaatst door mrt
ik vind hem zelf al niet slecht voor iemand die nix kent van webdesign en grafische vormgeving!

gelukkig heb je meer verstand van 'af-kijken'...? 8)

loike site, alleen font is wel erg klein... en niet elk lijntje is even goed uitgelijnt (over/door text heen)...

nou niet afgekeken hoor... toch wel zelf uitgedacht... met de zeer minieme kennis die'k heb 8)
waar zou'k het dan van afgekeken hebben?
hm er nix van kennen is mss wel iets onderschat, maar dat zegt m'n kameraad grafische vormgeving toch altijd :geslaagd:

ja die lijntjes, ze horen ook niet bij de tekst, is achtergrond...
ik vond het niet echt storen ofzo :) mss heb je wel gelijk
en tjah, ik ben nogal voor kleine fonts ;)

bedankt iig

m.r.t.

Auw, dat font. Onleesbaar klein. Tekst in het felle groen zijn nog erger. Plus na een tijdje rondklikken heb ik nog geen flauw idee waar je site over gaat. Heb je iets te verkopen? Te laten zien? :confused:

De stijl komt me ook wel bekend voor. Lijkt wel wat op de oude site van id-t.com.

ziet er mooi uit hoor alleen die letters zijn wel beetje klein
misschien is me monitor te groot ?

hm misschien dat jullie op te grote resoluties werken, dat is al een mogelijkheid :)

is de bedoeling dat hij er metalliek uitzag, dus dat neem ik als een compliment

over dat groen, agreed, enkel dan de kleine lettertjes, in't groot vind ik het cava

het nadeel aan het gebruikte font (silkscreen) is dat het enkel de optimale structuur heeft op deze lettertypegrootte, en dat het dus moeilijk wordt om daarvanaf te wijken, vermits ik het persé wil gebruiken...

en waar gaat m'n site over... duidelijk nee?
ik ga geen pagina met audiosamples d'rbij zetten als'k een slager ben...

maar goed, ik zal m'n oude introductietekst d'rop zetten een vandees,
dan weet iedereen direct waar het over gaat...

m.r.t.

Je url is er niet een die ik makkelijk weet te onthouden.. ziet er leuk uit verder, hoewel ik persoonlijk niet van flash-sites houd.

ok daar heb je een punt! url is idd niet simpel

correctie, geen flash site ;)
zuiver html

flash leek me toch iets te hoog gegrepen :D

m.r.t.

't Is allemaal heel mooi en stylish hoor, begrijp me niet verkeerd. Alleen, sorry voor dit stukje kritiek, maak je veel fouten die je site heel ongebruiksvriendelijk maken.

Ten eerst mag tegenwoordig hoge resolutie, zoals je zei, niet meer een excuus zijn voor onleesbaarheid. Maar er zijn meer factoren, zoals ik al zei, dat de combi groen/klein font, maar ook dat je geen onderscheidt maakt tussen kopjes, dikke tekst en hyperlinks. Dan nog lijntjes die ertussendoor maken en de verwarring is bij mij compleet (goed met wat inspanning is het wel te lezen natuurlijk ;) ). Popups staat ook heel erg mooi met dat kleine font, maar je laat een groot deel van je scherm ongebruikt. (Als je het dan toch in een popup doet, waarom dan niet gecentreerd op het scherm?)

Ik draai overigens een gangbare resolutie (1280x1024), maar ook op 1024x768, de advies resolutie volgens de introductiepagina, blijft er een groot deel van mijn scherm akelig leeg.

Tot zover mijn ongezouten kritiek. :)

correctie, geen flash site ;)
zuiver html

flash leek me toch iets te hoog gegrepen :D

m.r.t.

hehe.. in dat geval, ziet er leuk uit! :D

Origineel geplaatst door mc_kwok
't Is allemaal heel mooi en stylish hoor, begrijp me niet verkeerd. Alleen, sorry voor dit stukje kritiek, maak je veel fouten die je site heel ongebruiksvriendelijk maken.

Ten eerst mag tegenwoordig hoge resolutie, zoals je zei, niet meer een excuus zijn voor onleesbaarheid. Maar er zijn meer factoren, zoals ik al zei, dat de combi groen/klein font, maar ook dat je geen onderscheidt maakt tussen kopjes, dikke tekst en hyperlinks. Dan nog lijntjes die ertussendoor maken en de verwarring is bij mij compleet (goed met wat inspanning is het wel te lezen natuurlijk ;) ). Popups staat ook heel erg mooi met dat kleine font, maar je laat een groot deel van je scherm ongebruikt. (Als je het dan toch in een popup doet, waarom dan niet gecentreerd op het scherm?)

Ik draai overigens een gangbare resolutie (1280x1024), maar ook op 1024x768, de advies resolutie volgens de introductiepagina, blijft er een groot deel van mijn scherm akelig leeg.

Tot zover mijn ongezouten kritiek. :)

jip ik begrijp maar dan zit'k met het volgende probleem...
uiteindelijk bestaat heel m'n site uit jpeg / gif bestanden... en als'k em echt groot zou maken zou dat lange laadtijden met zich meebrengen... normaal gezien worden zulke sites praktisch allemaal in flash gemaakt, wat dan weer een aanzienlijke verkleining in aantal mb / laadtijd impliceert... maar hier lijkt het me handig om het klein dus snelladend te houden, ipv dat je naar de bovenste helft ligt te staren en de onderste is nog aan't laden...

popup wordt nog gecentreerd, daar dacht ik daarstrax ook nog aan!

voor de rest kan'k die kleine dingetjes idd wel wat verbeteren!

wees gerust, de zoutpot staat bij ons meer in de kast als op tafel!

m.r.t.

Leuke site en behalve dat groen goed overzichtelijk op 1280x1024.
Ik kreeg bij Equip pagina in eens over de text software zo'n windows icoontje van opslaan enzo, dit is alleen op die pagina dus zal wel op te lossen zijn.
Verder geen kritiek en ik kan het niet maken dus....

Origineel geplaatst door D Sinister
Leuke site en behalve dat groen goed overzichtelijk op 1280x1024.
Ik kreeg bij Equip pagina in eens over de text software zo'n windows icoontje van opslaan enzo, dit is alleen op die pagina dus zal wel op te lossen zijn.
Verder geen kritiek en ik kan het niet maken dus....

dat is wel vreemd!
ik zal't checken!

edit: Als je met Internet Explorer werkt, dan zou dat wel eens goed kunnen.
Zoals ik al zei is de pagina opgebouwd uit jpeg-bestanden, en die kan je in feite 'opslaan' in IE, waarvoor dat icoontje.
Zelf gebruik ik Firefox en die zet niet automatisch zo'n opslaan-icoontje, daar gaat het gewoon met rechtsklikken - save as...
Wel gek dat je dat op andere pagina's niet tegen komt!

Als ik dus in Flash zou werken, had je die zooi allemaal niet natuurlijk 8o)
But who am I

m.r.t.

Veels te klein, tegenwoordig werkt toch bijna iedereen met 1280x1024 of hoger?

Dat de letters hierdoor onleesbaar worden is dan misschien wel logisch.

Ik mis ook foto materiaal.

Verder wel strak, maar op zo'n site ben ik snel weer weg, gewoon omdat het voor mij onleesbaar is.

dat is wel vreemd!
ik zal't checken!

edit: Als je met Internet Explorer werkt, dan zou dat wel eens goed kunnen.
Zoals ik al zei is de pagina opgebouwd uit jpeg-bestanden, en die kan je in feite 'opslaan' in IE, waarvoor dat icoontje.
Zelf gebruik ik Firefox en die zet niet automatisch zo'n opslaan-icoontje, daar gaat het gewoon met rechtsklikken - save as...
Wel gek dat je dat op andere pagina's niet tegen komt!

Als ik dus in Flash zou werken, had je die zooi allemaal niet natuurlijk 8o)
But who am I

m.r.t.

Mischien komt het omdat die pagina uit 2 jpeg's bestaat want het is wel in het midden wat normaal links boven in zou zijn van een jpeg.
Ik werk idd met internet explorer(nog nooit wat anders geprobeerd).

Misschien komt het omdat die pagina uit 2 jpeg's bestaat want het is wel in het midden wat normaal links boven in zou zijn van een jpeg.
Ik werk idd met internet explorer(nog nooit wat anders geprobeerd).

Alle pagina's bestaan uit een hoop 'slices' (jpegs dus), dus je zou het in principe bij elke slice moeten krijgen als je er op gaat staan en lang genoeg wacht.

Maar ik vind het toch vreemd dat hij enkel daar dan dat icoontje geeft bij jou :)

Ik zal morgen 't een en 't ander proberen aan te passen
en misschien ook foto's ja, I'll consider

m.r.t.

Het is echt alleen bij die pagina.

Plus ik weet niet of je dat wist maar je kan nog steeds clips luisteren alleen staat er geen text bij maar ik krijg wel een handje en ik heb net stealth 3 zitten luisteren(klein stukje)

Het is echt alleen bij die pagina.

Plus ik weet niet of je dat wist maar je kan nog steeds clips luisteren alleen staat er geen text bij maar ik krijg wel een handje en ik heb net stealth 3 zitten luisteren(klein stukje)

haha idd :)
Iets té enthousiast geweest :)

Nou ja... hope you enjoyed it :D

Morgen!

m.r.t.

haha idd :)
Iets té enthousiast geweest :)

Nou ja... hope you enjoyed it :D

Morgen!

m.r.t.

Ja klonk wel lekker is toch met die vage geluiden(stealth) ?

Back