gratis samples hier...

check ook: www.e-lab.se

moet je je ff registreren en dan kan je bij "download" een heleboel packages downen

Origineel geplaatst door olafmol
check ook: www.e-lab.se

moet je je ff registreren en dan kan je bij "download" een heleboel packages downen

Ow!

Kijk! Hier hebben we wat an!

Thx Olaf!

R.

funk guitar samples

funk guitar samples

Hallo,

Ik wil graag een disco trackje maken a la Ramshorn jaren '80, daarvoor zoek ik nog een paar lekkere cleane funk guitar samples of guitars met een wah-wah. wie weet er voor mij leuke samples of een leuke site ? svp geen betaalsites e.d.

de drumkit ga ik uit kaart 10 van m'n R-8 halen: CR-78 sounds, misschien met een 808 clapje, 707 kick, 909 rimshot en 707 clap.

ik vond trouwens gisteren op het web op de in deze thread genoemde urls een paar leuke discoloops die Olaf Mol van het forum had gepost, die zijn grappig om zwaar gefilterd eronder te stacken.

groetjes, Ron.
:Z :z

De link van Akai doet het dus niet meer...

Ik wil gerust die sample library op mijn FTP dumpen want hij is echt wel de moeite waard, maar ik vrees dat ik niet weet wat de bedoeling van Akai was om die samples on-line te zetten... wat denken jullie?

Origineel geplaatst door Sycorax
De link van Akai doet het dus niet meer...

Ik wil gerust die sample library op mijn FTP dumpen want hij is echt wel de moeite waard, maar ik vrees dat ik niet weet wat de bedoeling van Akai was om die samples on-line te zetten... wat denken jullie?

medewerker heeft ze "per ongeluk" online gezet.

Back