How rude am I ???

LeonMols

Lang lid
Ik heb echt zitten dromen denk ik, geregistreerd op 22-07-2001 en me nog niet eens netjes voorgesteld...

:confused:

Tja, ben ook nogal vaak met andere zaken bezig, vandaar zeker...

Ik ben dus Leon Mols, woon in het "altijd gezellige" (ahum) Landgraaf en al sinds jaar en dag bezeten van synthesizers (dwz vanaf het moment dat ik Kraftwerk's Radioactivity album hoorde). Het duurde even maar ik schafte op een gegeven moment toch maar een Micromoogje aan, een Korg MS10 en MS20 volgden al snel, en er heeft nog eens een Sigma bijgestaan ook....

Tijdje later, geen tijd voor hobby, druk werken, kon centjes wel op andere manier gebruiken (eigen bedrijfje begonnen) dus weg met die spulletjes... Ik ben toch nooit thuis... (ik kan me nu nog voor m'n kop slaan).....

't Is uiteindelijk toch weer goedgekomen, ben weer voorzichtig begonnen met een DX21 en een FB01 (Yamaha dus) en ben ook redelijk trouw aan diezelfde firma gebleven... Afgezien van een beetje geflirt met Alesis (QSR en AirSynt/AirFX), een beetje Clavia (Micromodular) is het toch voornamelijk Yamaha bij mij... Er heeft ook wel eens een Roland MC505 gestaan, en een Akai S2000 heeft het ook wel eens een paar maanden volgehouden, maar da's verleden tijd.

Nu:

Yamaha Motif, PLG150AN kaartje erin
Yamaha CS2x, MU100R, FS1R, RS7000,
Clavia Micromodular, Alesis QSR,
Spirit Folio SX, Roland M160
2 x Pioneer CDJ1000, Dateq XTC, Technics SL1100
Yamaha D24 8track MO recorder en was ik toch bijna de A5000 sampler vergeten....

En nog wat andere dingetjes die ik wellicht vergeten ben.

Wat doe ik ermee ???? Muziek maken, in de breedste zin des woords... De ene keer maak ik echt iets voor mezelf (varieerend van Kraftwerk-achtig tot Tangerine Dream-driven), dan weer een remix van 70's of 80's dance, ook wel eens iets van hedentendaagse dance (dat soort spul vind je dan bij de
Mixfreaks )
Ja, ook ik ben een grote Ben Liebrand bewonderaar.....

Ach, de rest kun je zien/vinden (als je dat wilt) op mijn hoompeetsj het meeste interessante staat onder "about me"

welkom. je naam komt me bekend voor, al weet ik niet waarvan

Origineel geplaatst door Stefan
welkom. je naam komt me bekend voor, al weet ik niet waarvan

Zolang het niet van "America's dumbest criminals" of "Opsporing verzocht" (of iets anders in die trend) is, vind ik het goed 8)

Ik heb die naam al jaaaaaaren.... wellicht dattie wel eens ergens opdruikt.

Join the club.... welcome ;)

gr. Mario

Re: Yammerjo

Re: Yammerjo

Origineel geplaatst door Jeroen
Jama wat? Hoorde ik daar iemand Jama iets zeggen? ;-)

Ik zei helemaal niks .... :peukie:

Back