BCF en Akai Sampler

Vlex

Wa zeggie baard?
wHelp!

Ik heb de manual al gelezen en internet gezocht maar kom er niet uit.

Ik wil mn Akai S2800 aan de BCF 2000 hangen zodat ik die kan gebruiken om mn akai te besturen.

in de manual staat precies hoe dit moet, alleen werkt t niet (is dan usbmode U-2)

midikeyboard naar BCF, vervolgens met usb naar pc en OUT A naar Akai. Nu vangt de akai alleen niks op. Maar als ik m in OUTB (THRU) stop dan wel, alleen dan krijgt ie alleen maar keyboard binnen en niks van BCF zelf.

iemand dit zelfde probleem? (of nog beter, een oplossing?)

thanx alvast!

Zolang ze sysex kunnen zenden kan je ongeveer alles besturen (schijnt) heb m nu in standalone mode staan (dat is zonder usb) dan werkt t wel. maar wil t natuurlijk met usb hebben.

ben nu dus wel aan het testen met learn mode op behringer, maar heb 1x een GOOD gekregen (wat uiteindelijk niet goed werken.) En krijg nu alleen nog maar BAD, heeft iemand ervaring met de LEARN mode?

sommige sysex vangt ie op, maar als ik m dan ga gebruiken dan gaat het helplampje knipperen...

wat ik zeg maar wil is een synth van mn s2800 maken. gewoon square, sine, saw etc erin. en dan doormiddel van BCF alles aanpassen (volumes, LFO, ENV, etc.) dit moet toch mogelijk zijn of niet?

Back