Medication Kicks In

INLAND EMPIRE

Ouwe rot
een dnb/tekno - achtig iets. met stotteringen en haperingen, amen break en overweldigende sound, beukende kicks en schreeuwende hats... kortom den helen hannekensnest :)
op 0:55 minuten doet ie wat raar maar dat hoort zo, ik ben een rare vogel
Als iemand em goed vindt, mag ie em altijd spelen op een feestje :dj: . laat me weten hoe het volk erop reageert!
oh ja! Ontdek de sample. Op 1:22 begint er iets nieuws met een welgekende sample ve nederlandse pop band uit de 80ies .... rarara ... ra ra ... radar love v gouden oorbel .... oeps kem et al verklapt 8o)

tis gemaakt met reason. met mn mpc is dit een monnikkenwerk! :kimono:
all feedback appreciated

Medication Kicks In

Attachments

• pillekes.jpg
    pillekes.jpg
    5,8 KB · Bekeken: 88
over compositie spreek ik me nu even niet uit....
De opnameklank van het geheel klinkt koud, plat geslagen en overstuurd. Ik voel geen dynamiek. Ik spreek dus zuiver over de klank van de mix in zijn geheel niet over je muziek. Daar wil ik daarna wel naar luisteren...
Je begrijpt dat ze dit ook niet gaan doen bij een record firma als ze dit horen. En 96khz mp3 is ook wat min om iets te beoordelen, neem minstens 192 en LAME codec.

Veel suc6 verder! :biertje:

heel de mix klinkt slecht joh? hmmmzzzz...
het einde vind ik ook wat schel & overstuurd.. maar is ie dan zo slecht?
mja..
ma als je de slechte klank wegcijfert, hoe is ie dan?
bedankt voor de reactie :)

het is niet alleen op 0:55 dat ie wat raar doet;)

de mix vind ik ook nog veel beter kunnen, maar dit is in ieder geval een nummer met potentie, ik hou van wat je met die break doet:okdan:
die "rare dingen" zijn wel niet zo mijn stijl, ze stoten me wat af aan dit nummer...

maar in het algemeen: coole track:)

Back