[BREAKS] Mind Rapist - Sub Continuum

coole breaks, goede fx, veel variatie....dit is gewoon goed!:)

Nu Skool Breaks....één van m`n favoriete genres...

Qua feel gaat dit naar aquasky, breakfastaz...Vind ik knap, maar net niet m`n ding. M`n smaak gaat meer uit naar Lawgiverz, Plump DJ`s, maar misschien is dat meer iets voor JimmyJayJay ;)
Energie heeft het (erg belangrijk) en zou op het juiste moment op de dansvloer zeker aan slaan. Het moment waarop de boze MC zijn gal staat te spuwen (sorry m`n fantasie slaat weer op hol :D)

Deze track heeft me nieuwsgierig gemaakt naar een nummer van JimmyJayJay....

Yoyo. ik dank u allen voor de postieve feedback.

Breakfastaz en aquasky zijn inderdaad mijn 'helden' binnen de breakbeats. De plump DJs zijn wel tof; maar ze vallen wat mij betreft in herhaling.

Electro achtige / diepe neurofunk achtige breaks trekken mij ook wel erg. Alleen ben ik er nog niet echt in geslaagd om zo'n nummer te maken; misschien in de toekomst. :)

Rauwere lead? ik kan het proberen, maar ik vind em nu al wel vrij scherp

Hey JimmyJayJay,

Klinkt wel lekker dit....... de beat & snare mag nog iets agressiever vind ik, de basssen zijn lekker!

Als je nog meer materiaal hebt kunnen we eens kijken of er misschien wat uit te brengen valt.
Ik run samen met een paar anderen een breaks-label met distributie in Engeland, check: http://www.futurelinerecords.com

de timemachine tune een tijdje geleden; staat ook ergens in dit forum.

maar die is ook nog niet officieel af

maar beiden tracks ga ik een keer met een vriend van mij die muziektechnologie studeert afmaken .

tof dat je interesse hebt :)
dat zet mij weer in de verplichting om meer tracks goed af te ronden:W

Back