Sony PSP Kick drumsequencer

Fijn apparaat, ik heb de mijne al lang voor de Europese introductie
in HongKong gekocht.
Ik werk met OS 2.00 wat ik erg prettig vind, vooral de browser.
Is er echt geen drumcomp software voor 2.00?

Is het niet dat Sony een eigen portable sequencer zouden gaan uitbrengen t.z.t. Dit zou misschien de reden kunnen zijn dat ze thuisbrouwsels niet toestaan, wel heel flauw overigens.

Ik heb die PSP (jammer genoeg) niet maar die drumkits klinken lang niet gek en gebruik ze nu in FL studio.

leuk voor onderweg :D Maar wat een gezeik zeg dat downgraden van 2.00 naar 1.50?! Wel relaxed die homebrew gamepies!

Homebrew op 2.0 ??? Volgens mij is dit gewoon PSPKick versie 2.0 voor 1.5 firmware PSP's. Wel leuk dat je nu met je analoge stickie de drums kunt pitchmodden enzo. Ik zal 'm zo 's ff downloaden. Ziet er weer gelikt uit!

soundsHelp.jpg

songMode.jpg

Origineel geplaatst door Sarrova-Q
nu ook voor 2.00 dus!

jippie hiep hoi!

Helaas nog steeds geen echte homebrew op 2.0, dus psp kick versie 2.0 voor psp firmware 1.0 of 1.5.

Origineel geplaatst door mikemix
FF een linkje misschien?

Link staat aan het begin van deze posting.

Origineel geplaatst door Slolov
Link staat aan het begin van deze posting.

Idd, was even aan het :Z
waren lange dagen werken wat daar debet aan staat.

Origineel geplaatst door mOkBor
Helaas nog steeds geen echte homebrew op 2.0, dus psp kick versie 2.0 voor psp firmware 1.0 of 1.5.

Oeps in al m'n enthousiasme iets te vlug geweest :o:

Nu ja dePSPKick blijft wel zeer leuk natuurlijk! Weet iemand toevallig voor hoeveel MB aan samples je er zelf voor kan gebruiken?

Samples moeten kleiner zijn dan 128 Kb en 16 bit-stereo PCM. Op zich best wel okee. En dan een 1 Gb. memorystickie erin en je hebt een hele shitload aan samples tot je beschikking.

Nu nog iemand die zo slim is om over wireless de PSP of meerdere PSP's op midiclock gelijk te laten lopen. Midi over LAN kon toch al tegenwoordig, waarom dan ook niet MIDI over Wireless??? Lijkt me een leuke feature.

Origineel geplaatst door Slolov
Samples moeten kleiner zijn dan 128 Kb en 16 bit-stereo PCM. Op zich best wel okee. En dan een 1 Gb. memorystickie erin en je hebt een hele shitload aan samples tot je beschikking.

Nu nog iemand die zo slim is om over wireless de PSP of meerdere PSP's op midiclock gelijk te laten lopen. Midi over LAN kon toch al tegenwoordig, waarom dan ook niet MIDI over Wireless??? Lijkt me een leuke feature.

bestaat ook al een tijdje, ben ff de naam kwijt, laatst een heel artikel hier ove rgelezen, iets met wormhole oid in de naam ervan. maar ja dat heb je niet zomaar draaiende op een psp natuurlijk.

Ik zal de maker van PSPKick eens lastigvallen met deze vraag. Misschien breng ik 'm nog op een idee. Wormhole ey? Google gaf me genoeg links. Misschien staat de sourcecode van dit programma ook nog wel ergens, kan ie vast wel iets mee.

Da's een meevaller.

Kom ik de laatste dag op cursus, blijk ik in een of andere kerstactie te vallen: staat er een doos klaar met PSP erin, en een doos met een PSP case en allerlei extra's.

Ik was eigenlijk van plan 'm te verkopen, maar hey, het is toch wel een erg capabel ding zeg. Films, foto's, muziek, USB connectie, spellen en mss. dus muziekprogs.... mooie is dat je dus natuurlijk gewoon je eigen samples zou kunnen uploaden naar 't geheugen.

Maarja. T'is dus versie 1.52.

Zijn er nog updates.... inzake muziekprogs voor psp? Mss. officiele?

Origineel geplaatst door koekebakker
http://www.psp-hacks.com/downloads.php

Normaal ben ik niet van het gehack en gecrack, maarja, ik wil best doom spelen of
andere leuke freeware en Emulators (bijv MSX of SNES)
Op de pagina van de link hierboven is te vinden hoe je ém naar 1.50 downgrade.
bij mij lukte dat zonder problemen.

Hee te gek, thnx.
Dus je kunt ook MSX emuleren? Dan is os 1.5 de man!!
Vind 't BELACHELIJK, de prijzen van de games etc. Alles eromheen wordt kunstmatig veel te duur gehouden. De console zelf relatief goedkoop, voor wat 't kan en is, zodat als je 'm eenmaal hebt je aan het dokken komt..... toch.

Back