[gevonden!!]Zo'n philips orgeltje.

JohnnyBusca

rocket scientist
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=900015714

Nog twee uurtjes... En de prijs staat nu op 1,50 euro. Dit is dus echt een leuk orgeltje... Damn...

i-1.JPG

Dit is echt een heeeeeel leuk apparaat.. Serieus.. Geloof me nu maar. Het is dat ik geen duits kan en dus niet weet waar ie woont en of ie hem opstuurd... Ik zou hem graag willen hebben.. Als iemand dus zo vriendelijk is om hem voor mij te kopen.. Ik heb er wel tientallen euro's voor over.

babelfish zegt:

up once I did not have it, and knew anything thereby to begin, because no stromkabel was thereby, a completely special plug must be I am a layman thus I white not whether she runs, if the organ actually gets river. partly separates aluminum amatur, but gropes is all correct who likes, and this Philips' organ knows, and which trusted has to arouse this organ again to lives anything like ran. vibrator, chord and others did not auxiliarygrope are the picture to infer with difficulty ask me, and I look more exactly after stands on legs, a meter highly, approx. 80cm broad and 50 cm deeply approximately and has a brown holzgehaeuse. 70's or 60's? no notion with difficulty send awayable, the best would be collection besichtungen after date-agreed upon possible.

wat ik er een beetje uit haal van zowel het origineel als de vertaling is dat het ding geen stekker heeft en de verkoper te lui is om er naar te zoeken. het liefst wil ie dat je langskomt op een nader te bepalen datum als je de winnaar bent, maar hij heeft geen problemen om het ding te versturen.

zoiets geloof ik

Hee zn ding kon ik krijgen op koningendag voor 25 Euro
met een zooi papier in nieuw staat
en de broer pilicordia zag ik laats bij de contener staan
die zach er ook nog goed uit heb hem stukje
opgetilt maar die was havie

J-B zet hem op auto bieden op op 28 Euro ofzo
en pb even je 06 nr voor als ik een rode/bl 101 tegen kom
ik heb genoteert dat je dat zoek !!!

Laat Ebay nou gewoon eens met rust..

Laat Ebay nou gewoon eens met rust..

[papa modus]Beetje offtopic.. maar Johnny.. laat Ebay nou gewoon eens met rust.. je maakt jezelf helemaal gek![/papa modus]

VET trouwens.. zo'n philips orgel.. jammer dat het de Philicorda blijkbaar niet is (dat dacht ik even). De Skidmarks gebruiken zo'n ding.. en ik ben er enorm over te spreken. 't is dat ik even een beetje rustig aan doe momenteel.. en ECHT geen ruimte meer heb in huis.... want anders :)

Maar ik wil hem niet ophalen..
Maar ik pb mijn nummer wel eventjes, mocht je nog een keer een philcordia tegen komen....
Te zwaar! zucht... 3 kratjes bier lukt wel en een orgel.....

Hannover.. tricky..

Hannover.. tricky..

Beetje tricky is het wel.. Hij heeft namelijk geen idee of het ding funtioneert! En als het nou om de hoek was... maar het is Hannover.. oei.. kost je een hele dag + 100 Euro aan spriet om dat ding daar op te gaan halen.

Ach CraZ...

Die memorymoog met lintonics midi kit en Moog drumcontroller heb ik gelukkig niet zien staan voor 2999 euro en die Moog drumpad ????? ook niet.. En die SDS-1 Eprom gelukkig ook niet (10 $) en die Bohm VCO al helemaal niet...

Ik zal mijn rotzooi eens een keertje uit jouw kamer halen, dan heb jij weer ruimte.. ;)

Jiehoe!

Jiehoe!

Het blijft lachen met die mannen van TonyBlack :p (al zeg ik het zelluf)

En hij is weg voor maar liefst 1,50 euro..

Hoezo koopverslaafd?

Maar met een beetje handel op eBay kun je best wel leuke klappers maken af en toe. Maar dan wel AFSTAND van je gear kunnen doen. ;)

Origineel geplaatst door dvdyck1
Zal binnen 50 jaar zeker het dubbele van de prijs worden.:L
Wat? 3 euro?
Er kan behoorlijk wat inflatie plaatsvinden in 50 jaar 8o)

Back