Synthforum lid in Big Brother!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

kratarknathrak

All hail the dark lord!
Natuurlijk heeft Synthforum vele bekende en beroemde leden. Zo noemen we Dobre, Chinetti,, Smackos, Rob papen, Dagoose, Dione, Wout Blommers en Anthonie Vos, maar er heeft zich een illuster persoon toegevoegd aan deze populatie.

Roel uit Big Brother!

Naspeuringen via een Big Brother blog leden naar een homepage met muziek van onze nu al illustere Roeland. Een simpele zoektocht op het synthforum onthulde het volgende:

https://www.synthforum.nl/forums/member.php?s=&action=getinfo&userid=19242

Roel is lid van het synthforum! Helaas heeft hij nimmer gepost, maar we weten nu allemaal waarom. Voor de bewoners van het BB huis geen internet, dus geen synthforum!

Met dank aan MC_kwok voor het afleiden van Hanz, zodat ik dit topic kon plaatsen.

Re: Synthforum lid in Big Brother!

Origineel geplaatst door kratarknathrak
Met dank aan MC_kwok voor het afleiden van Hanz, zodat ik dit topic kon plaatsen.

hehe.. :D

Nog een klein stukje bewijsvoering:

Roel's site (defence exhibit A)
roel%20320x240.jpg

talpa's big brother site (defence exhibit B)
9497_27_IMG_9591.jpg

Zet 'm op Roel! :okdan:

Big brother...hmmm, waar ging dat ook alweer over?

050913_62005_onderschriftdinsdag.jpg

Wat heeft Roel daar voor t-shirt aan? Zou het....is het echt.....Ja!!!
Roel is koel, want hij heeft een Clone shirt! :D

En ik maar denken dat BB bedoeld is voor mensen die serieus over zelfdoding nadenken. :W

Maar...... als hij gaat voor de poet dan kan hij een leuke setup bij elkaar scharrelen.

Suc6!

"An EVIL photoshop ? "

dr%20evil%20pinky.jpg

Nou nou...lid is nog niets gepost en ik verwacht dat ook niet...maar los van dat vind ik zijn trekkie's toch wel erg aangenaam..

hij kan zeker wel wat ja. gehore zijn IDM werkjes...
daarvoor respect.
Maar over zijn BB 'prestaties', tzal me werkelijk een worst wezen. Behalve als ie een miljoen wint, wil ik zun vriend wel zijn:P

Origineel geplaatst door Ethereal
Wowz... Gast maakt dikke tracks!!! En heeft onderhand alle vrouwen in dat huis al gehad.. Respect! :halleluja

ok die zwangere en die oude?

Kijken mensen tegenwoordig nog naar BB trouwens?

Origineel geplaatst door sander
Kijken mensen tegenwoordig nog naar BB trouwens?

Is het alweer begonnen dan ?

sjit..... weer een hoop gemist...... :r

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back