KARMA software tijdelijke actie

mc_kwok

Proffessjonel Zeezoogdier
Tot eind september 2005 is de software van Karma Labs in prijs verlaagd.

Voordeel voor de KARMA edit software voor zowel de Triton als de Karma is $49, kosten dan respectievelijk $149 en $99. Dat is best aantrekkelijk. Package deals (met soundsets) zijn voordeelsgewijs nog interessanter.

(ik heb overigens geen aandelen in die tent)

Wat kan je dan niet met de karma wat je weer wel met dat programma kan? Beetje irri dat je dat programma moet kopen zeg:confused: klant onvriendelijke move van korg

Hep met Korg niks te maken, Kay is de ontwikkelaar van de software en die verkoopt ie apart. Er was een poos gratis MW in de USA als je een Karma kocht, maar in de USA krijgen ze steeds meer karma nu:)

Met de software kan je zelf GE's maken.

Maar wel jammer dat je die er apart bij moet kopen. Ik heb toch nog 1450 euro voor mijn karma betaald, had die software wel gratis bij mogen zitten.

Iemand nog een 2e hands Karma pakket te koop?

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Met de software kan je zelf GE's maken.

Maar wel jammer dat je die er apart bij moet kopen. Ik heb toch nog 1450 euro voor mijn karma betaald, had die software wel gratis bij mogen zitten.

Iemand nog een 2e hands Karma pakket te koop?

Kan natuurlijk zijn dat korg en karma-labs niet dezelfde pesoon zijn.. :engel:

Waarom zou dit er gratis bij moeten worden geleverd? Je hebt de Karma gekocht op basis van 1000+ GE's waar je uitstekend mee uit de voeten kunt. Je hebt 16 van de 400 parameters tot je beschikking. Dit is zal voor velen genoeg zijn.

Wat je niet kan is nieuwe GE's maken of zelf een keuze maken uit die grote bak met parameters, maar goed dat is je ook nooit beloofd. Er zitten natuurlijk behoorlijk wat ontwikkelingskosten in die software en daar mag best wat voor betaald worden.

Stephen Kay, de ontwikkelaar/bedenker van KARMA heeft, afgezien van dit stukje, niets met Korg te maken en het ontwikkelen van Karma MW is dus ook geen initiatief van Korg. Dat Korg het er in de USA gratis bij geeft/gaf, betekent dus eigenlijk niets meer dan dat ze in volume KARMA MW hebben gekocht bij Stephen.

Een 2dehands pakketje kun je niet zonder meer overnemen van iemand omdat de serial voor het programma op basis van een challenge code wordt gegenereerd. Het overdragen kan wel, maar dan moet je een bedrag betalen.

Van die1000 standaard GE's zijn er toch heel veel totaal onbruikbaar hoor. Vooral de gitaar riffs zijn kut, je kan niet eens lekker bossa of funk loopje mee maken. I

k vind het maar een raar ding die karma,het idee van dat ding is dat makkelijk er begelijding riffjes en midi tricks mee uit kan halen, maar dan moet je weer een software pakket erbij komen om dat te kunnen, sjongejonge, waarom maak je dan ding dan als je nog op een pc sequences moet gaan maken:stupid :stupid wat een misser.

koop een keyboard met arranger ;) :P

De mogelijkheden en beperkingen van de Karma kwamen hiervoor al aan bod. Maar die software kost een schijntje, als je kijkt wat je ermee kan.

Kijk ook eens naar de prijs. Niet iedereen wil zo'n software pakket erbij (afgezien van het feit dat het er ook simpelweg nog niet was toen de Karma uitgebracht werd en het ook niet de bedoeling was van het apparaat ... tis een extraatje van Kay). Als het er wel bij had gezeten was de Karma duurder uitgevallen dan de Triton en dat zou qua marketing weer gevolgen hebben gehad (zowel negatief als positief). In de OASYS zit het meen ik wel in.

Heb zelf 2x eerder een Karma gehad, maar vanwege tijdgebrek helaas moeten verkopen. Het is onwijs complex apparaat met eindeloze mogelijkheden. De handleiding is duidelijk op gezet, doch vergeleken met andere synthesizers echt een jungle waar je je doorheen moet werken.
Tis een ramp om aan te sturen in MIDI, nietzo ituitief als de Yamaha CS2x/AN1x ofzo, maar een fantastisch ideeen apparaat waar je met audio syncs fantastische dingetjes mee kan doen.

Heb je de software nodig? Als je je OS upgrade naar versie 2.0 zijn de mogelijkheden weer eindeloos. Hou je niet van proggen? Koop dan Chemistry soundsets. "Waarom moet je daar geld voor betalen?" Dat is al sinds de Triton.

Ik heb liever dat mij programmeerwerk uit handen is genomen en onwijs veel tijd en geld uitspaart voor iets wat ik zelf niet had kunnen maken, dan dat ik weer copyright moet betalen aan Roland (lees: Spectrasonics) voor een loos old skool SRJV kaartje met standaard arpegiator loopjes (wat vaak heel bruikbaar is maar niet erg uniek).

Origineel geplaatst door bobaphat
Heb je ook iets aan die software, zonder de karma=

Nee. Je hebt al een Karma nodig om de software te registreren :)

De software is trouwens erg tof, hoewel ik er nog niet zo heel veel tijd in gestoken heb. 't Doet wat je ervan verwacht: je kan echt alles van de Karma engine editten.

Nogmaals tijdelijk in prijs verlaagd, naar ~75 dollar

"Good KARMA for the Holidays" Sale until January 10th ===================================================================

>From now until January 10th, 2006, we are offering a sale on all of
our products, including KARMA MW Software, KARMA Triton Software, Chemistry and Reincarnation Sound Collections, and package deals of all them. Save up to 50% or $125 total! This sale features our LOWEST PRICES EVER and is not likely to be repeated.

Click here to go to the Karma Lab Store for the Holiday Sale.
{http://www.karma-lab.com/link.php?id=stor&ref=dec14}

Back