Gevraagd emu 6400 ultra of hoger

Status
Please reply by conversation.

paulifra

Stamgast
Gevraagd emu 6400 ultra of hoger. Bij voorkeur met rfx kaart.
Apparaat mag niet het geringste mankeren in functioneren, en moet van eerste eigenaar zijn

suc6 gewenst dan maar.....

emu 6400 of hoger gevraagd

emu 6400 of hoger gevraagd

Het gevraagde is niet meer van toepassing.

De reacties tot nu toe geven kennelijk het niveau aan van de gemiddelde bezoeker, die niets te doen heeft.

Ik dacht dat dit forum voor muzikanten was die half pro bezig zijn, kennelijk juist helemaal niet.

Bedankt VL1 dat je o.a. op deze wijze mensen van het forum wegjaagt.

Manifesteer je vooral zo op dit forum VL1 misschien wordt het nog wel eens wat met je, nu echter moet je nog heel veel leren

Re: emu 6400 of hoger gevraagd

Origineel geplaatst door paulifra

De reacties tot nu toe geven kennelijk het niveau aan van de gemiddelde bezoeker, die niets te doen heeft.

Ik dacht dat dit forum voor muzikanten was die half pro bezig zijn, kennelijk juist helemaal niet.

Manifesteer je vooral zo op dit forum VL1 misschien wordt het nog wel eens wat met je, nu echter moet je nog heel veel leren

Man, je klinkt als een fanatieke dominee of gefrustreerde politicus!

Calm down man!

Vl1 is een oudgediende hier, en ik denk niet dat veel mensen problemen met hem hebben.
Met jou heb ik trouwens ook geen problemen paulfira, maar wat ik wil zeggen is dat je hier soms wel e.e.a. met een korreltje zout moet lezen. Gewoon effe iets achterover leunen en je ziet dat het allemaal maar op een computerscherm is :).

Een beetje speurwerk via de zoekfunctie had je trouwens dit op kunnen leveren bijvoorbeeld:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=47973&highlight=6400

Keep it cool ;)

-C-

Hmmmm, Vl1 houdt op deze manier juist mensen op het forum met gewoon uitstekende humor. Ga ff je onderbroek wat losser doen ofzo. Zit duidelijk een beetje knel daar beneden!

Met andere woorden: Niet zo serieus zeg!

8)

Hier staan er nog een paar:

http://xchange.interface.nl/read.cgi?search=emu+e6400

http://koopjes.marktplaats.nl/muzie...VGUWgJgVQCaIroTQ+cWZQIaRWoGtoZJ1LQCYhR6z&df=1

http://www.speurders.nl/search.php?...e_descr=e6400&main_cat_id=0&postcode=&straal=

Of heb je er intussen al een gevonden? Of was het niet meer van toepassing om een andere reden . .of...of...mag....geen...grap....maken.....doooh.

BTW: Vl1 is echt een toffe peer hoor. Maar je moet wel even door z'n maskerade van clownsneuzen, klapsigaren en schouderaapjes heen prikken. ;) Relaxxx!

btw in zeeland ergens staat er ook 1 te koop
zie speurders.nl
die persoon is ... langzaam
zn telefoon staat al een week uit
en zijn mail bekijkt ie ook in geen 2 weken

E5000 Ultra iemand?

....kwil niet reageren...kwil niet reageren.....:bekdicht:

-Dat je na 2 reacties durft te spreken van een gemiddelde. Beroerde wiskunde
-Boven in mijn pagina staat Synthforum ( dus: liefhebbers, verzamelaars en ook muzikanten ja)
-VL1 bedankt, dat je op deze leuke manier azijnpissers wegjaagt :okdan:

[ontopic]helaas, kan je niet verder helpen[/ontopic]

En nu ik ff...................................

Bij deze!.............. Dit forum is ook voor mensen die ontspanning zoeken in de muziek!
Ook doormiddel van leuke threads of lekkere losse reactie's op threads!
VL1 is samen met een stel anderen op dit forum (die weten wie ik bedoel!)graag gezien en gerespecteerd!

En voor de record!.......Dhr VL1 heeft een enorm grote kennis van zaken en muziek en vooral van hoe je iemand in zijn waarde laat!

Op dit forum zijn ook muzikanten /performers/Synthdevelopers/pluggers/producers en die gaan toch ook niet te koop staan met hun proffesionaliteit?
Kortom mensen op dit forum staan niet te koop lopen met hun....Prive/ Zaken/Hobby/Wie ze wel of niet mogen.
Die respecteren in ander in dat licht!
Begrijp me goed ik kraak je niet af.
Maar wil gewoon dat iedereen elkaar in zijn/haar waarde moet laten op dit forum!

Mvgr Dennis aka MindBleep

:smeris:

Status
Please reply by conversation.
Back