[electro tech trance??] Jennifer K - Superstar (TBA remix)

Dlux

Ingeburgerd
hier een remix opdracht van mij in opdracht van kyr records. het is de bedoeling dat origineel en mij remix daarop uitkomen, of een sublabel ervan.

origineel kan ik niet echt een genre geven maar het is een beetje die tomcraft muziek:

origineel

ik heb er geprobeerd een wat meer no-nonsence dance versie ervan te maken met een smerige lead melodie:

remix

de volumes van de vocals en de delay fx kloppen nog niet helemaal. Daarnaast vind ik de snare drum op de kick ook nog niet helemaal goed

ben benieuwd wat julie ervan vinden :)

ik vind je remix veeeeel vetter.

Die vocals in het origineel voegen niets toe.
In de remix is het spacy-er.

Lekker hoor, ik zou er wel op kunnen knallen.......lekkere trance track.

Puik!
:dj:

ps. wat heb je allemaal gebruikt?

dikke track hoor, ik vind alleen bij die eerste de snare een beetje lullig...
Die remix vind ik ook vetter, goede mix. Goed gesidechained!:okdan:

bij mij lijkt de remix van de server verwijderd te zijn...

remix link doet het niet idd

bigg-up d-lux!

Ik heb zo'n fictivision met "symbols" gevoel hierbij.

Hit potentie!

Ik ben echt enthousiast, kan je het merken? :P

peace...

Slappe text, ruk sounds (bijv.lullig dun 4m30sec) , te VET geproduceert . . . . niet mijn kopje thee.:duivels:
wel erg catchy, Talentvol, floorfiller......en vast een hitje :okdan:

Mooi spul. Goed bezig.

Idd jammer van iets te enthousiaste L2 gebruik. Help je wel je hele mix naar de filistijnen.
Je zit al bijna op het nivo van menig hardcore track waarbij de bitjes door de conussen heen lekken. :D

Origineel geplaatst door fuse
Mooi spul. Goed bezig.

Idd jammer van iets te enthousiaste L2 gebruik. Help je wel je hele mix naar de filistijnen.
Je zit al bijna op het nivo van menig hardcore track waarbij de bitjes door de conussen heen lekken. :D

haha ja klopt, het komt omdat ik een preset in wavelab had gemaakt met al me afmix plugs. deze zelfde preset heb ik weer gebruikt toen ik de track veel harder uit reason had laten komen zonder te kijken of er nog iets verandert moest worden :S

Back