Me tarzan, you ......

David20

Ingeburgerd
Hallo allemaal,

ik kreeg van een vriend deze website en hij heeft me aangeraden lid te worden. ik ben vrij nieuw
in de wereld van geluid. ik heb een korg triton LE, ik snap bijvoorbeeld nog weinig van sequencen. ook het opnemen met midi lukt me nog niet geweldig. Hebben jullie misschien suggesties? websites of iets waar ik meer informatie vandaan kan halen?? Ook wil ik graag een betere geluidskaart kopen, de M audio delta 44 is goedkoop en leek mij wel goed. Of kan ik beter door sparen voor wat anders?

groetjes,

David

Welkom

Origineel geplaatst door Alexander
..De zoekmachine vind je rechtsboven in beeld, hier kun je door bijvoorbeeld 'triton' in te typen al heel wat goeie info vinden!..

Zo ook in 't geval van geluidskaarten!

Ik zou eerst dit Forum afstruinen, en evt. vragen stellen als je iets niet terug ken vinden, en als je dàn nog niet alles weet wat je wil weten, kan je altijd nog op andere sites gaan kijken :D

O ja, welkom!! :biertje:

Delta zijn prima kaartjes hoor. Ze zijn nu zo goedkoop omdat ze al een tijdje mee draaien en niet meer het nieuwste model zijn. Ze zijn echter wel erg degelijk en voor deze prijzen lijkt het me een buitenkansje.

Welkom!:D

Back