• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Akai S6000 Sampler met 256MB, USB en ADAT

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Marijn

I can do science me
Ik heb hier een Akai S6000 staan in hele goede staat, met de originele doos. De sampler heeft nauwelijks gebruikssporen. Niet voorzien van het EB20-effects board, maar verder compleet beladen met 256mb geheugen, het ADAT input- en output-board en de USB kaart (voor bediening via de computer met Aksys, heel handig). Deze werkt en klinkt perfect. Is voorzien van de laatste software versie (2.14)

Voor diegenen die het nog niet weten, de S6000 is een zeer compleet uitgeruste professionele sampler van Akai met een groot afneembaar display, 128 stemmige polyfonie, 16 analoge outputs, XLR, spdif, AES/EBU, scsi etc. Deze is net als alle topmodellen van Akai voorzien van een volledig set synth features (verschillende resonante fitlers, LFO's, modulatie routings etc). Zie bijvoorbeeld http://www.soundonsound.com/sos/jan99/articles/akais5000.325.htm
voor een uitgebreide review. Ik gebruikte hem zelf vaakl om een 256mb sample set van een Steinway in te laden, wat echt schitterend klinkt.

Richtprijs 800 euro. Ik geef de voorkeur aan een goed bod, maar ben eventueel tot ruil met of zonder bijbetaling bereid als je iets heel moois aan te bieden hebt. Daar vallen wat mij betreft een Yamaha Vl1m of een 18-stemmige Korg Z1 onder. Met een goede analoge polysynth of iets moois van Waldorf ben ik ook blij te maken.

Attachments

• akais5-6000.gif
    akais5-6000.gif
    36,4 KB · Bekeken: 160
Een mooi ruilvoorstel ging niet door, dus hij is nog te koop.

Trouwens, ook een gewone Korg Z1 met een kleine bijbetaling maakt mij blij genoeg om de sampler aan jou te geven. ;)

prijsverlaging

prijsverlaging

€700 dan. Is echt een mooi ding hoor. Staat hier nu niets te doen ....

Ik heb de sampler net weer een avond lang zitten te gebruiken, maar het besluit is genomen: hij zal moeten gaan ....

schopje .... ook van een 909 te ruil word ik blij (met eventuele bijbetaling van mijn kant, in dat geval).

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back