• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ESI + Motu mach5

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bass-molecules

M'n waakhond .... !!
aangezien ik over wil gaaan op een MAC powerbook en daarop de volgende dingen niet kunnen draaien, gaan ze in de verkoop.

1 maal ESI ESP1010 geluidskaart. incl doos en alles. nog geen 7 maanden oud
info kun je hier vinden
Prijs 230 euro.

1 maal Motu mach5 sampler. incl doos en USB-Key. LET-OP: Alleen voor Windows !!
info kan je hier vinden
Helaas is deze dus voor windows ander had ik hem echt niet verkocht, leest alle sample formaten en is echt geweldig.
Prijs 160 euro.

Als eventuele ruil ben ik dus op zoek naar een 8in/8uit geluidskaart via usb of firewire voor m'n aanstaande powerbook.

Misschien helpt een plaatje.

is toch echt een zeer goede kaart, nog geen 8 maanden oud en voor een leuk prijsje

200 euro.

Attachments

• esp1010.jpg
    esp1010.jpg
    23,2 KB · Bekeken: 90
aangezien toch op het Pentium platform blijf, blijft de MACH5 lekker hier, en dat is lekker jammer voor jullie, want is namelijk echt een vette softsampler.

verder is mij bodumprijs voor de ESI geluidskaart 185 euro. vond de 300 euro nieuw al geen geeld voor z'n kaart met die spec. en als er voor die 185 euro nog niemand interesse heeft dan weet ik het niet meer.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back