Beatbrothers
Ingeburgerd
Hey all,
Ik zal me dan ook maar even voorstellen hè ...
Ik ben Bart ... 23 jaar en afkomstig uit België !
Ik maak al van kleinsaf muziek.
Eerst begonnen op de PC met FastTracker in DOS !
Later ben ik beginnen te investeren in hard-ware materiaal.
Op mijn 16de kocht ik mijn eerste toestel (Groovebox MC-303) ...
Dan nog een paar andere synths gekocht ...
Op mijn 18e had ik mijn eerste platencontract.
Ik heb dan ook nog zelf met een eigen project op het podium gestaan voor optredens (The Quest - Trying to get out ! + On Top !).
Dan nog wat verder zitten investeren in nieuw materiaal en momenteel heb ik mijn eigen studio.
De muziekstijl die ik maak gaat van HardTrance - Trance (Checkmate) tot Commerciële dance (The Quest) en tot heel commerciële pop-muziek voor de kindermarkt.
Die commerciële pop-muziek is ook het project waar ik nu op dit moment druk mee bezig ben. (Ik heb de single gemaakt van Ellen (winnares BigBrother))
Rond dit project heb ik ook een website laten bouwen : www.ellen.be
Toekomstplannen : Door blijven doen waar ik nu mee bezig ben + nog een paar nieuwe projecten opstarten.
De studio verder uitbouwen (ben nu een nieuwe studio aant bouwen met zangruimte enz.)
En waarschijnlijk ga ik binnen een half jaarke een eigen label opstarten.
Voila ... dit is zo een beetje een korte muzikale samenvatting van mij ....
Ben blij hier te zijn ....
Greetz Bart !
Ik zal me dan ook maar even voorstellen hè ...
Ik ben Bart ... 23 jaar en afkomstig uit België !
Ik maak al van kleinsaf muziek.
Eerst begonnen op de PC met FastTracker in DOS !
Later ben ik beginnen te investeren in hard-ware materiaal.
Op mijn 16de kocht ik mijn eerste toestel (Groovebox MC-303) ...
Dan nog een paar andere synths gekocht ...
Op mijn 18e had ik mijn eerste platencontract.
Ik heb dan ook nog zelf met een eigen project op het podium gestaan voor optredens (The Quest - Trying to get out ! + On Top !).
Dan nog wat verder zitten investeren in nieuw materiaal en momenteel heb ik mijn eigen studio.
De muziekstijl die ik maak gaat van HardTrance - Trance (Checkmate) tot Commerciële dance (The Quest) en tot heel commerciële pop-muziek voor de kindermarkt.
Die commerciële pop-muziek is ook het project waar ik nu op dit moment druk mee bezig ben. (Ik heb de single gemaakt van Ellen (winnares BigBrother))
Rond dit project heb ik ook een website laten bouwen : www.ellen.be
Toekomstplannen : Door blijven doen waar ik nu mee bezig ben + nog een paar nieuwe projecten opstarten.
De studio verder uitbouwen (ben nu een nieuwe studio aant bouwen met zangruimte enz.)
En waarschijnlijk ga ik binnen een half jaarke een eigen label opstarten.
Voila ... dit is zo een beetje een korte muzikale samenvatting van mij ....
Ben blij hier te zijn ....

Greetz Bart !

Ellen de groeten en