algemene ergenissen top 3!! (top5 mag ook)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
1) mensen die nog geen 10 postings op het forum hebben geplaatst maar wel hun ergenissen uiten
2) mensen die minderheden verachten
3) mensen die 'mij' zeggen waar ze 'mijn' bedoelen

Oh ja, nog vergeten:

1 censuur op SF

- mensen die te weinig of geen kutnummers maken
- mensen die kutnummers in de maximale bibsreet compressen terwijl 192 kbps volstaat
- mensen die de k-draad misbruiken om hun 'serieuze nummers' te promoten
- mensen die denken dat je alleen met bepaalde samplebased knip en plak pakketten kutnummers kan maken
- mensen die zijn begonnen in de k-draad en zich dan afscheiden en dat vervolgens iedereen hun 'serieuze nummers' te gek vinden
- mensen die in de k-draad nummers posten waarvan ze zelf vinden dat ze (ook de nummers dus) eigenlijk niet kut zijn
- mensen die geen kutnummers maken maar ze wel posten in de k-draad
- mensen die niets aan kutnummers vinden en dan nog ff proberen om dit te melden in de k-draad
- mensen die de k-draad en kutnummers onbeschaamd staan te spammen door in veelvoud links te posten in hetzelfde bericht
- mensen die zich aan zichzelf ergeren
- mensen die vertellen dat ze zich aan zichzelf ergeren omdat ze onbschaamd zouden staan te spammen
- mensen die deze onzinnige lijst tot zover helemaal hebben gelezen
- mensen die op deze post zullen gaan reageren

- mensen die te weinig of geen kutnummers maken
- mensen die kutnummers in de maximale bibsreet compressen terwijl 192 kbps volstaat
- mensen die de k-draad misbruiken om hun 'serieuze nummers' te promoten
- mensen die denken dat je alleen met bepaalde samplebased knip en plak pakketten kutnummers kan maken
- mensen die zijn begonnen in de k-draad en zich dan afscheiden en dat vervolgens iedereen hun 'serieuze nummers' te gek vinden
- mensen die in de k-draad nummers posten waarvan ze zelf vinden dat ze (ook de nummers dus) eigenlijk niet kut zijn
- mensen die geen kutnummers maken maar ze wel posten in de k-draad
- mensen die niets aan kutnummers vinden en dan nog ff proberen om dit te melden in de k-draad
- mensen die de k-draad en kutnummers onbeschaamd staan te spammen door in veelvoud links te posten in hetzelfde bericht
- mensen die zich aan zichzelf ergeren
- mensen die vertellen dat ze zich aan zichzelf ergeren omdat ze onbschaamd zouden staan te spammen
- mensen die deze onzinnige lijst tot zover helemaal hebben gelezen
- mensen die op deze post zullen gaan reageren

Done :)

Pills.gif

attachment.php

Attachments

• capacity.jpg
    capacity.jpg
    13,2 KB · Bekeken: 94
Ik wil een frisse wind laten waaien in deze draad door te zeggen wat ik waardeer i.t.t. waar ik me aan erger:

- dit is een topdraad
- hilltree heeft top gehandeLD (met dank aan punt 3)
- 6trak is een ouwe zemelaer (ook top dus!)

Piemelpuntverknettering.. Als ik t zou kenne zou ik me er kapot aan ergeren
Verder hou ik wel van brood met kaas

Mensen die nooit verantwoordelijkheid nemen en altijd anderen de schuld geven voor hun problemen.
Mensen die meningen en feiten niet van elkaar kunnen onderscheiden.
Mensen die altijd een gepeperde mening hebben of advies geven over onderwerpen waar ze helemaal geen verstand van hebben.

Samengevat: dom volk.

Mensen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back