algemene ergenissen top 3!! (top5 mag ook)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
en ik heb een beetje hekel aan mensen die altijd maar de groeten willen doen...

vooral aan de chat....
images

Ik wil ook graag de groeten doen aan Peter... mag dat nog.

Deze geldt meteen voor 3 ergernissen:

Mensen die een filmpje op Youtube posten en dan denken dat het een goed idee is om er tig banners op te plakken zodat je het filmpje niet meer kan zien, laat staan dat je zin krijgt om één van de andere ostentatief gelinkte filmpjes van die malloot te bekijken.

Taalergernis: een setlist vol met taalfouten verbeteren en dat hij dan toch vol met de oude taalfouten wordt rondgemaild.
Waar doe ik dan de moeite voor en hoe heeft de administrator het begrip copy/paste begrepen?

Waarom erger jij je aan singer-songwriters? Mensen die muziek maken en brengen, ik zie niet wat het probleem is. Als je het slechte muziek vindt, is het probleem niet dat het singer-songwriters zijn, maar dat ze muziek maken die je niet bevalt.

er zijn er de laatste tijd teveel van dankzij al die zogenaamde talentenjachten...
leuk voor je meisje op de bank of kampvuur maar val niet iedereen lastig met je gitaarspel en zoetsappig gemekker

er zijn er de laatste tijd teveel van dankzij al die zogenaamde talentenjachten...
leuk voor je meisje op de bank of kampvuur maar val niet iedereen lastig met je gitaarspel en zoetsappig gemekker
+1 :okdan:

Er is een knop op je tv. Maak je leven heel eenvoudig leuker door onbelangrijke zaken die geen meerwaarde voor je betekenen te ontwijken en bij onverhoopte confrontatie te negeren. Word blind voor reclamebanners, word doof voor muzikaal behang, en geniet van datgene dat je wel aanspreekt.

Ah, op die manier... Maar dan is je ergernis niet per se de "singer-songwriter" persoon maar de setting...

Nog een paar ergernissen van het fabriek "DeMode":

1) Als iemand het contact (maakt niet uit hoe) verbreekt zonder reden alsof op natuurlijke wijze vanzelfsprekend gaat;

2) Mensen die je kent en jou vragen "heb je facebook" en als je niet hebt ben je dus niet bereikbaar... (ben te oud voor; mail is voldoende, ik snap dat je via facebook al je mail-adressen kunt opvatten in een platform omdat je te veel mailaccounts hebt geopend en het is natuurlijk erg moeilijk om alle wachtwoorden te onthouden blah blah je weet heel goed wat ik bedoel)

3) Mensen die constant problemen verspreiden (als iemand hier aangesproken voelt is niet mijn probleem :D) en de schulden aan alles liggen, terwijl de oplossing eigenlijk erg simpel is...

To be continued.... :mega:

ah punt 1) gaat meestal op als een persoon gaat samenwonen of een kind krijgt

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back