Mooi setje spulletjes

Hanz

Anonieme Analogist
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7352438870

In combinatie of los, geen idee hoe hij dat wil regelen...

SOUNDTRACS PC MIDI (ANALOG 24 CHANNEL STUDIO MIXER)

SEQUENTIAL PROPHET VS (OLDSCHOOL VINTAGE SYNTH)

2X JBL UREI 7110 (THE BEST COMPRESSORS MONO)

ROLAND JX8P + PG 800 CONTROLLER (OLDSCHOOL VINTAGE

SYNTH WITH CONTROLLER)

PRO 1 + KENTON INTERNAL (OLDSCHOOL VINTAGE SYNTH)

ALESIS SR 16 (DRUMMACHINE)

SHERMAN FILTERBANK 1 (EXTREME FILTERING!!)

YAMAHA RY 30 (DRUMMACHINE)

OBERHEIM MATRIX 1000 + ACCES MATRIX CONTROLLER

ROLAND SPD-11 (DRUMMACHINE)

ROLAND MC 202 (OLDSCHOOL VINTAGE SYNTH)

E-MU EXTREME LEAD (RACK SYNTH)

ROLAND JV 2080 (RACK SYNTH)

KORG M1R (RACK SYNTH)

SYMETRIX 525 (COMPR / LIMITER STEREO)

DOEPFER DREHBANK MIDICONTROLLER (REMOTE FILTER) TC ELECTRONICS TRIPLE C (DIGITALL COMPR / LIMITER STEREO)

BOSS SE-50 (FX PROCESSOR)

Origineel geplaatst door radiance
Sommige mensen begrijpen echt geen bal van Ebay.

kunnen wij nu misschien net zo goed zeggen:D:

tis mss de verkoper zelf...

Origineel geplaatst door Maks

zoals de waard is......

ik heb de tijden of zo niet bekeken, maar het kan zijn dat 3 mensen een (max) bod hebben gedaan en ebay plaatst dan automatisch het laagst succesvolle bod voor bieder1, dan bieder2, dan bieder3, en bieder1 er weer overheen, tot degene met het hoogste max bod (die waarschijnlijk nog wel headroom heeft) weer bovenaan staat.

Origineel geplaatst door Leo
zoals de waard is......

ik heb de tijden of zo niet bekeken, maar het kan zijn dat 3 mensen een (max) bod hebben gedaan en ebay plaatst dan automatisch het laagst succesvolle bod voor bieder1, dan bieder2, dan bieder3, en bieder1 er weer overheen, tot degene met het hoogste max bod (die waarschijnlijk nog wel headroom heeft) weer bovenaan staat.

Zo zal het wel zijn. Is gewoon de autobod functie tot een maximum.....

Ik ben wel benieuwd wat de set gaat opleveren, zitten leuke dingen tussen. Maar zoveel in een keer kopen van iemand zonder feedback is dan weer wat minder. Voordeel is wel dat de objectlocatie in Nederland is, dus dan kan je het zelf ophalen en de TPG bypassen. Dat scheelt alweer een hoop risico.

Wel jammer dat ie verder geen enkele moeite doet om het spul een beetje te presenteren, alle pics zijn van het internet geplukt voor zover ik kan zien.

Waarom ook niet alle even apart aangeboden, brengt over het algemeen ook meer op aangezien niet iedereen een dikke beurs heeft om het zwikkie in 1 keer te kopen. O wacht... je moet bij Ebay natuurlijk per veiling dokken! (Nederlander hé)

Over het algemeen vind ik dat de NL Ebay nog steeds niet van de grond is gekomen, dat hebben de Amerikanen zelf ook ingezien door MP te kopen.

Origineel geplaatst door Leo
zoals de waard is......

&

Origineel geplaatst door Septic
Zo zal het wel zijn. Is gewoon de autobod functie tot een maximum.....

.......

Jullie begrijpen duidelijk ook niet hoe Ebay werkt (het maximum bod dan, wel te verstaan).

Origineel geplaatst door Maks

Ja, die verkoper denkt natuurlijk; laat ik eens 8 dagen voor het einde van de veiling de prijs opdrijven naar 76,50 euro :confused:

Dit soort praktijken gebeuren meestal op het einde van de veiling, niet als ie nog 8 dagen duurd.

tja meerdere keren bieden drijft alleen maar de prijs omhoog .. dus als koper alles behalve slim !
dat had ik pas ook bij een marktplaats advertentie hier .. daar had iemand ook al 3 keer geboden terwijl de eind tijd nog lang niet in zicht was .. dan moet ik al snel aan verkopers denken die via andere accounts ook bieden om de prijs kunstmatig hoog te maken .. in dit mp geval was het iemand van hier die 3 keer geboden had .. dat maakt hem iets minder verdacht ..

maar idd zoals de waard is ! }:|

Ja, die verkoper denkt natuurlijk; laat ik eens 8 dagen voor het einde van de veiling de prijs opdrijven naar 76,50 euro :confused:

Dit soort praktijken gebeuren meestal op het einde van de veiling, niet als ie nog 8 dagen duurd.

dat zegt allemaal niks radiance .. als je de vraag vergroot door zelf te bieden .. gaat de prijs automatisch omhoog .. hoe meer vraag -> hogere prijs

dan maakt het niet uit of dat het in het begin of einde van de veiling is .. veel mensen kopen iets omdat andere mensen het ook willen hebben .. zo werkt het nou eenmaal .. als het schaars is helemaal .. kijk maar naar kunst !

&

Jullie begrijpen duidelijk ook niet hoe Ebay werkt (het maximum bod dan, wel te verstaan).

Oww. Sorry.

Heb de verkoper gemaild

de 202 + matrix 1000 & prog zijn al verkocht

Hmmm dan heeft het ook niet echt nut op ebay.nl daarvoor te gaan bieden..

(volgens mij zie ik ook net een berichtje hier in de 'te koop/ruil aangeboden' rubriek zelf staan waar Tom Thomas deze set voor een vriend probeert te verkopen?)

Hij heeft 'm dan ook gercanceled.....

Back