Ouwe rot

Origineel geplaatst door Hans de Vries
Dank je! Ik vind het ook een heel goed en nodig en mooi forum. Enig puntje van kritiek is dat het educatieve gehalte nu vooral leunt op de posts/threads en dat het voor absolute leken lastig is antwoorden op prangende vragen te vinden. Ik zou het dus toejuichen dat - naast apparaat reviews - er wat in Jip-en-Janneke taal geschreven uitleg zou kunnen worden geplaatst (bijvoorbeeld in de vorm van artikelen door de leden zélf) over basisbegrippen (dus iets uitgebreider dan de FAQ) en over nieuwe/nieuwste technische ontwikkelen en de theorie daarachter.

Dit zou beslist een mooie plus voor dit forum zijn. In de huidige opzet zal het echter snel onder sneeuwen. De f.a.q.'s en reviews horen imho tot het minst gelezen deel van dit forum.

Misschien zijn er betere mogelijkheden zodra de nieuwe software een keer geïmplementeerd wordt.

Check eens een CMS zoals phpNuke.. Forum is daar slechts een module, het CMS leunt zelf meer op nieuws en artikelen door de members. Probleem is dat je vanaf VBulletin een complete database conversie zult moeten doen en daar moet je dus eerst een php/mySQL programmeur voor zien te vinden..

Welkom Hans,
Eerste druk 1983, tweede druk 1983. Ik heb de tweede druk naast me liggen. Voorkant: muzieknoot die eindigt in een soort modulaire synth waarvan het toetsenbord rond loopt en de achterkant alleen maar blablabla, over synts weliswaar.

Hé jongens, ook lekker op tijd :P

Welkom Hans.

Grappig om de schrijver hier tegen te komen, de man die mede verantwoordelijk is voor de wanorde in mijn leven na het lezen van het boek synthesizers.(eerste druk en nog steeds aanwezig)
De vriendin, waar ik toen mee samenwoonde riep, synthesizer er in ik er uit, ik antwoordde, doe je de deur achter je dicht schat, dat waren de laatste woorden die we uitwisselde.
De Polymoogsynthesizer heeft haar toen tijdelijk vervangen en staat nog steeds in de studio.
Nu wil het toeval dat ik haar nu na 28 jaar op Facebook ben tegengekomen, zal je niet als vriend aan haar aanbevelen, ha, ha, ha.

Groet.

Laatst gewijzigd:
wat leuk dat deze draad na 6 jaar weer nieuw leven is ingeblazen idd :okdan:

heb dat boek ook nog ergens liggen, geloof naast m'n bed op dit moment zelfs !
alsnog van harte welkom.
( van een medemultimooggebruiker, als ik zo vrij mag zijn. )

Ik kende deze draad niet maar had Hans al lang herkend op het forum. Ik heb dat boek in 1984 figuurlijk verslonden.
Wordt het niet eens tijd voor een vervolg?

jaja Hans heeft heel wat mensen op kosten gejaagd. We hebben er wel een hoop voor teruggekregen. Heerlijk al die Materialistische meuk. Trouwens vond ik dat plaatje van de Jupiter 6 in jouw boek interessanter dan die in het echt is. Meerdere synths zagen er op die foto's indrukwekkender uit.

Back