Origineel geplaatst door ProtoHuman
Jez, ze zijn lekker!!
de eerste is relax, sluit lekker aan bij de scapes van Riekoes die ik net hoorde! Alleen de 'lead' vind ik niet helemaal top. ik zou 't iets subtieler houden denk ik, vooral qua opbouw van het geluid zelf.
Dit was categorie..."ik moet nog ff snel wat hebben". Lead vind ik ook niet "je van het". OK in de volgende versie gaat de lead anders
De tweede track is ook zeer owke. 't Enige wat ik niet zo top vind is de reverb over de bassdrum. Voor de rest is ie echt lekker!
Ik had eerst een andere kick, die kickte niet en toen uit een soort meligheid (ook nog denkend aan vorige week zaterdag...waarom gaan mensen altijd hard op een harde kick btw?

) deze kick gepakt. BOEM BOEM BOEM....hahaha...maar ben het wel met je eens. Denk dat ik deze kick maar eens lekker ga verbouwen
En bye Berlin bye luistert gewoon heerlijk weg.
dankejewel. In vergelijking met de vorige versie? Heb je die nog op je HD staan? Lead wordt nu door de TX7 gespeeld, soort "system7 steve hillage ik speel midigitaar" effect
Wat ik soms alleen een beetje mis in je muziek is net die kleine finishing touch die de gehele track wat interessanter maakt. Een toffe subtiele bassline of iets dergelijks.
Helemaal mee eens, mis ik ook. Het eureka moment helaas nog niet mogen meemaken. Ik denk dat ik komende week verplicht m`n mooiste/best vetste platen moet gaan luisteren om (zelf) te ontdekken wat er mist
Neemt niet weg dat 't nu al fijne tracks zijn.
Ik ben ook best tevreden.Het kon minder
btw: wat voor live-plannen zijn 't? Al wat concreet, al boeking oid? Of boek je jezelf gewoon

. Heb je al eerder iets live gedaan? Ben benieuwd iig!
Live alleen in DJ situatie met percussie/gitaristen/trippende didge spelers/MC`s...blaat blaat
Nix concreets, maar een aantal mensen is nu bij andere mensen op de juiste knopjes aan het drukken...ff kijken wat daaruit komt. Uhh mezelf boek ik niet (meer). Teveel "stress" op een avond. Kan moeilijk dingen uit handen geven, als ik dan ook nog moet draaien of spelen....
Maaruh....als je wil boeken....

...Denk dat ik met 3 maanden het aandurf om live te gaan BTW
Zo nu een laatste sigaret, vanaf morgen rook ik noooooooit meer (sigaretten/sigaren of shag

)